Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pooja Yadav

Inspirational

3  

Pooja Yadav

Inspirational

साथ तेरा मेरा बल

साथ तेरा मेरा बल

1 min
298


है कठिन धरती सी क्षमता

तू इशारा कर मगर

तू साथ है मेरे अगर

मेरे जीतने का बल है तू

पग में आ जाएगा बल।


है कठिन अम्बर को छू लूँ

मुझे ऊँचाई से लगता है डर

आ फिर से मुझमें हिम्मत भर

मेरी उड़ान को सहारा दे

पंखों में आ जाएगा बल।


है कठिन मुश्किलें सह लूँ

है तेरे साथ की दरकार अब

मुझे अकेला छोड़कर

न मेरे साथी जाना तुम किधर

जीत जाऊँगा जंग सभी

साथ गर तेरा मेरा बल।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational