Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ravinder Raghav

Abstract Tragedy

4  

Ravinder Raghav

Abstract Tragedy

रूठने का सिलसिला

रूठने का सिलसिला

1 min
443


रूठने का सिलसिला ख़ुदा ने मुकद्दर में कुछ ऐसा लिखा

लाख कोशिशों के बाद भी वो मुझ पर कभी राजी न हुआ


हर शाम बस इक ही उम्मीद पर मेरा सूरज ढला कि देखूॅं

मुस्कान अपने रूख-ए-महताब पर पर ऐसा कभी न हुआ


खुद को आईने में देखकर खूब रोया मैं आज रात 

कितना बदल गया था मैं फिर भी वो सितमगर मेरा न हुआ


न जाने ख़ुदा ने मुझे क्यों बनाया लाख कमियों के साथ

फिर भी दुनिया में कभी कोई इक शख्स तेरा न हुआ।।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract