Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

komal Talati

Abstract Inspirational

2  

komal Talati

Abstract Inspirational

रोशनी...

रोशनी...

1 min
79


सुबह की एक रोशनी

रोशन करती जहाँ

हर दिन एक नए

पैगाम के साथ 

कुछ न कुछ नया

हे सब के लिए बस

सही नजरिये की है

जरूरत ! मायूस ना हो

खिलखिलाकर जीओ...


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract