Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sunil Gupta teacher

Inspirational

4.3  

Sunil Gupta teacher

Inspirational

राष्ट्रप्रेम गीत (7)

राष्ट्रप्रेम गीत (7)

1 min
376



 व्यवहार नहीं रखते , 

व्यवहार लौटाते हैं।

 हम मूलधन के साथ , 

चक्री ब्याज लौटाते हैं।। 


कोई एक पग बढ़ाये ,

हम दोनों बढ़ाते हैं।

कोई हाथ आ बढ़ाये , 

हम गले लगाते हैं।। 


कोई एक कर उठाये , 

हम दोनों उठाते हैं।

कोई मीठे बोले बोले ,

हम गीत सुनाते हैं।। 


औकात कोई दिखाये , 

हम अपनी पे आते हैं। 

कुचाल चाल जो भी चले ,

पांव कटाते हैं ।। 


कोई गोली आ चलाये ,

हम तोप चलाते हैं।

तुम एक आके मारो , 

हम ढेर लगाते हैं।।



Rate this content
Log in