Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Hardik Mahajan Hardik

Abstract

3  

Hardik Mahajan Hardik

Abstract

पास तेरे हमेशा

पास तेरे हमेशा

1 min
121


पास तेरे हमेशा ,

मै ख़ामोश हूँ रहता ,

हर दिन तेरे पास ,

मै क्यूँ भटकता ,

क्या कहूँ तुझे ,

मै बस हूं अटकता ,

बिन तेरे मै सुन तू ,

मै क्यूँ हूं,

हर पल ख़्वाब ,

मेरा तेरा रहता है,

जहां स्वप्न में मेरे ,

बस खोता है!

परहेज़ ही अब,

क्या करूँ मै तुमसे,

जब में हर दिन,

"हार्दिक" पास आ

 जाता तुम्हारे!


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract