Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Mrs RASSHMI

Tragedy

2  

Mrs RASSHMI

Tragedy

पानी की समस्या

पानी की समस्या

1 min
175


पाइनक व्यथा हमरा सबके जगबैये

एना पूछे हमर अनदेखा के घोर निन्द

स जागव कहिया कोना

बुझु मूल्य हमर शहरबासी स सिखू

हमर जिबन कदर


जे गमेलौ वहेलौ केलौ से केलौ

आब हमरा बचाबी कोना अइ

पर करू मनन ...

काल्हि नै हुए हाहाकार नै भटकय

परे द्वारे द्वार करू जनसंबाद आ वादविवाद

रोकु ई अभावक संग्राम जूनि करू हमर अपमान

बस करी पाइनक सम्मान आबो प्रण इ लिय


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Tragedy