Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Shubham Harwani

Drama

1  

Shubham Harwani

Drama

नसीहत

नसीहत

1 min
1.3K


लाख नसीहत दे देगा जग,

हाथ न देगा कोई,

सबका ही है अपना रोना,

क्या तेरी बात सुुनेगा कोई ?


Rate this content
Log in

More hindi poem from Shubham Harwani

Similar hindi poem from Drama