Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Asha Jha

Inspirational

4  

Asha Jha

Inspirational

नंगे पांव चल कर

नंगे पांव चल कर

1 min
346


नंगे पाँव चल कर के दर पे तेरे आयेंगे ।

श्रद्धा से दर पे तेरे शीश झुकाएंगे ।

कहते हैं मां अंबे भक्तों की सुन लेती

दर पे तेरे भक्त बनकर अर्जी लगाएंगे ।

कहते हैं मां अंबे दुख दर्द हर लेती

 दर पर तेरे रो रो कर दुखड़े सुनायेंगे ।

कहते हैं मां अंबे झोलियां भर देती

दर पे तेरे दीन बनकर झोलियां फैलाएंगे

कहते हैं मां अंबे ममता लुटाती है

दर पे तेरे हम बालक बन कर जाएंगे ।

कहते हैं मां अंबे पूजा से खुश होती

धूप दीप नैवेद्य से पूजा कर मनाएंगे ।

            


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational