Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sanjeev Singh Sagar

Children

3  

Sanjeev Singh Sagar

Children

मेरे भगवान

मेरे भगवान

1 min
13.4K


सुनो-सुनो मेरे भगवान, 

करता हूँ मैं तुम्हें प्रणाम।

ज्ञान मुझे दो, शान मुझे दो, 

अपने दर्शन का दान मुझे दो।

 

सुनो-सुनो मेरे भगवान, 

करता हूँ मैं तुम्हें प्रणाम।

आज भी तू, मेरा कल भी तू, 

जीवन का हर पल भी तू।

 

सुनो-सुनो मेरे भगवान, 

करता हूँ मैं तुम्हें प्रणाम।

ना धन देना, ना बल देना, 

केवल सुन्दर जीवन देना।

 

सुनो-सुनो मेरे भगवान, 

करता हूँ मैं तुम्हें प्रणाम।

 सुनो-सुनो मेरे भगवान, 

करता हूँ मैं तुम्हें प्रणाम।

जीवन के सारे गम तू लेना, 

खुशियों का संसार तू देना।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Children