Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

nidhi bothra

Inspirational

4  

nidhi bothra

Inspirational

मैया आगमन खुशी का संगम

मैया आगमन खुशी का संगम

1 min
262


माॅं शेरावाली घर आई ।

माॅं पहाड़ा वाली घर आई ।‌‌।

कर सोलह श्रृंगार ।

सिंह पर हो कर सवार ।

तू जग की पालन हारी ‌।

तू जग की संहार कारिणी‌ ।।

तू जग की जगत तारिणी ।

मां मुझे दर्श दिखा कर ।

कर मेरा उद्धार ।।

माता तेरे दरबार मे ।

आऊॅं में हर साल ।।

माॅं तेरे नौ रूप शक्ति के अवतार ।

भक्तो को दे अभयदान ।।

करें असुरों का माॅं संहार ।

तेरी महिमा अपरम्पार ।

मैया तेरी कृपा अपरम्पार ।।



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational