Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

VIVEK ROUSHAN

Abstract

4  

VIVEK ROUSHAN

Abstract

क्या खो गया

क्या खो गया

1 min
225


क्या खो गया किस चीज से डर गया हूँ मैं

माँ कह रही थी की बहुत सुधर गया हूँ मैं


वही शक्ल-ओ-सूरत वही दिल-ओ-दिमाग़

वही लोग मिले जहाँ गया जिधऱ गया हूँ मैं 


राह-ए-सफर में कोई हमसफर न मिला मुझे 

यहाँ-वहाँ इधर-उधर जाने किधर गया हूँ मैं 


ये गली कभी वो गली ये शहर कभी वो शहर 

खुद को ढूँढ़ते-ढूँढ़ते अब बिखर गया हूँ मैं।



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract