Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

डीजेंद्र कुर्रे कोहिनूर

Inspirational

3  

डीजेंद्र कुर्रे कोहिनूर

Inspirational

कोरोना वायरस

कोरोना वायरस

1 min
285



भीड़ भाड़ में न जाएंगे,

हाथ किसी से न मिलाएंगे।

सबको यह बताएंगे, 

कोरोना वायरस को दूर भगाएंगे।


कच्चा मांस न खाएंगे,

खूब उसे पकाएंगे।

सबको यह बताएंगे ,

कोरोना वायरस को दूर भगाएंगे।


कोरोना लक्षण दिखे तो,

तुरंत जांच कराएंगे ।

सबको यह बताएंगे ,

कोरोना वायरस को दूर भगाएंगे।


साबुन से हाथ धोएंगे,

मास्क हम लगाएंगे।

सबको यह बताएंगे,

कोरोना वायरस को दूर भगाएंगे।



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational