Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prem Bajaj

Romance

3  

Prem Bajaj

Romance

कोई इश्क करना सिखा दे

कोई इश्क करना सिखा दे

1 min
177


कोई मुझे भी इश्क करना सिखा दे 

इश्क में इन्तज़ार करना सिखा दे ।


कैसे भरते रहते हैं आहें आशिक

मुझे भी आहें भरना सिखा दे ।


सुना है लोग इश्क में जान दे देते हैं 

मुझे कोई इश्क में मरना सिखा दे ।


सुना है कभी इश्क में मिलता है दग़ा भी 

मुझे वफ़ा- जफा में फर्क करना सिखा दे ।


सुना है दिल टूटने पर होती है तकलीफ़ बड़ी 

"प्रेम "को कोई तकलीफ़ से गुज़रना सिखा दे ।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance