Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dinesh Dubey

Inspirational

4  

Dinesh Dubey

Inspirational

किताब से बाते

किताब से बाते

1 min
334


किताब से बात हम नहीं,

वह खुद करती हैं जनाब,

कभी देखे कोई किताब ,

वह कहती है उठा लो मुझे,।


यू देखने से मैं दिख नही पाऊंगी,

झांको मेरे अंदर तो बहुत कुछ,

हैं मेरे अंदर ,अपने अंदर बसी ,

बाते दुनिया की सिखलाऊंगी, ।


सिर्फ देखने से कुछ नही मिलेगा ,

मुझे आलिंगन करना पड़ेगा ,

मैं भी तरसती रहती हूं हरपल,

कोई मिल जाए जो मुझे पढ़ेगा,।



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational