Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Radhey Shyam

Inspirational

4  

Radhey Shyam

Inspirational

ख्वाहिशों के बादल

ख्वाहिशों के बादल

1 min
19


ख्वाहिशों के बादल ऊंचे थे मगर,

बरसाना उनको, धरती पर ही था,

हर बून्द छोटी थी मगर,

बहना उनको नदियों में ही था,


ख्वाहिशों के बादल ऊंचे थे मगर,

बरसाना उनको, धरती पर ही था,


कभी धूप थी, कभी छाव थी,

फिर हवाओ की आवाज थी,

फिर दिन बदला, रात बदली,


ख्वाहिशों की आंधी फिर से चल दी,

ख्वाहिशों के बादल ऊंचे थे मगर,

बरसाना उनको, धरती पर ही था।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational