Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Star Helping Gamer Champions

Inspirational

3  

Star Helping Gamer Champions

Inspirational

खुद में पहले इंसान ढूंढे

खुद में पहले इंसान ढूंढे

1 min
463


अब कौन रोज़ रोज़ ख़ुदा ढूंढे,

जिसको न मिले वही ढूंढे ..


रात आयी है, सुबह भी होगी,

आधी रात में कौन सुबह ढूंढे..


जिंदगी है जी खोल कर जियो,

रोज़ रोज़ क्यों जीने की वजह ढूंढ़े..


चलते फिरते पत्थरों के शहर में,

पत्थर खुद पत्थरों में भगवान ढूंढ़े..


धरती को जन्नत बनाना है अगर,

हर शख्स खुद में पहले इंसान ढूंढे…!!!


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational