Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dinesh Dubey

Abstract

4  

Dinesh Dubey

Abstract

इतिहास के पन्ने

इतिहास के पन्ने

1 min
408


फिर निकल आए थे,

मन की अलमारी से मेरे ,

इतिहास के कुछ पन्ने ,

कुछ अधूरे ख्वाब के थे,

तो कुछ बेदर्द लम्हों के थे,


कुछ मेरे टूटे हुए किस्मत के थे ,

तो कुछ मेरे उजड़े हुए जीवन के थे,

कुछ अपनो के दिए जख्मों के थे ,

कुछ अपनी ही कमियों के थे,


कुछ बेवफाई के किस्से थे 

कुछ वफा के भी हिस्से थे ,

कुछ टूटे दिल के टुकड़े थे 

कुछ मुझे देख सिकुड़े से थे!!



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract