Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Vandana Bhasin

Romance

3  

Vandana Bhasin

Romance

हैरान हूँ मैं

हैरान हूँ मैं

1 min
32


हैरान हूँ मैं,

हैरान हूँ मैं ये देख कर

कि किस क़दर हूँ बदला मैं

तुझ से मोहब्बत कर


न दुश्मनों से है गिला

न है रफ़ीक़ों की ख़बर

न दुनिया से रहा कोई नाता

न है रस्मों की फ़िकर


ता उम्र रहा मैं गुलों से बेख़बर

मगर आलम ये है अब

कि दिल में तेरी मोहब्बत की महक लिए

गुंचा बना फिरता हूँ दर-ब-दर


हैरान हूँ मैं ये देख कर

कि तवज्जु न दी मैंने, किसी को खुद के सिवा

मगर नाज़ तेरे उठाने को

दिल है बेक़रार


हैरान हूँ मैं मोहब्बत-ए- करिश्मा देख कर

ख़ुदा की खुदाई से बढ़ कर लगे वफ़ा यार की

ऐ ख़ुदा कैसे करूँ इल्तिजा बख़्शीश की

कि हर साँस पे लेता हूँ, बस नाम यार का



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance