Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dinesh Dubey

Inspirational

4  

Dinesh Dubey

Inspirational

दुनियां से

दुनियां से

1 min
311


दिखावे की इस दुनिया से ,

रहता हूं मैं थोड़ा दूर,

अपने कर्मो की दुनियां में ,

रहता हूं मैं अपने सुरूर से ,।

बंगले में रहूं या बस्ती में,

रहता हूं अपने मस्ती में,

परवाह न करता दुनिया की,

चलती है किश्ती सच्चाई की,।

दुनियादारी को छोड़ा मक्कारी पे,

ईमानदारी भी गई सरकारी से ,

कुछ न बचा किरदारों में ,

सब कुछ गया संस्कारो से ,।



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational