Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

VIVEK ROUSHAN

Abstract

4  

VIVEK ROUSHAN

Abstract

चलना जरुरी है

चलना जरुरी है

1 min
284


कई मुश्किलें हैं राहों में पर चलना जरुरी है 

मेरे इस जख्म-ए-दिल को अब भरना जरुरी है


मेरी हर खुशी तुम्हीं से थी ये गम भी तुम्हीं से है

इस गम-ए-हिज़्र के साथ हीं अब बहना जरुरी है


तेरी फ़िक्र ने याद ने ख्याल ने दर्द हीं दिया मुझे

तेरे फ़िक्र-ओ-ख्याल से अब निकलना जरुरी है 


बहुत रो लिए भटक लिए हम रेजा-रेजा हो लिए

उस हिज़्र माह-ओ-साल को अब भूलना जरुरी है


जरुरी है की मैं तुझसे राब्ता हर वास्ता तोड़ दूँ

सफर-ए-मंज़िल-ए-सदा को अब सुनना जरुरी है।


Rate this content
Log in