Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

sonia sarkar

Inspirational

4  

sonia sarkar

Inspirational

भुला नहीं सकेंगे हम

भुला नहीं सकेंगे हम

1 min
17


भुला नहीं सकेंगे हम

तुम्हारी कुर्बानियां

तुम्हारे बलिदान


तुमसे है आदर्श की परिभाषा

तुम्हीं हो प्रेरणा की स्रोत  

तुमको शीत नहीं अखरती


न कड़ी धूप से डरते हो तुम

अग्नि - शिखा की अश्रु जल से बने हो

अखंड शक्ति के अधिकारी हो


तुम अविनाशी और निश्चल हो  

तुम भक्ति और हिम्मत के देवता हो

तुमसे नमन है मेरा 

ओ रक्षक ये अमन है तेरा।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational