Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

SRINIVAS GUDIMELLA

Abstract

4  

SRINIVAS GUDIMELLA

Abstract

अपना घर

अपना घर

1 min
352


छोटी सी है अपना आशियाँ 

छोटे छोटे अपने अरमान 

जहां प्यार के खिलते कलियाँ 

जहां पे सब है अच्छे इंसान !


घर अपना सुन्दर है सबसे 

दुआ करूंगा मैं अब रब से 

प्यार के लिए कोई ना तरसे 

ख़ुशी का बारिश सबपे बरसे !


रिश्ते हमारे कभी ना टूटे 

एक दूसरी कभी ना छूटे 

प्यार के फूल को लगे ना कांटे 

इसकी खुसबू हम सब बांटे !


कभी नहीं हो रोना धोना 

कभी न रहे ये सूना सूना 

यहां पे खुदा का है ठिकाना 

नज़र न लगाए हमको ज़माना !


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract