Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Anjali Singh

Abstract

3.8  

Anjali Singh

Abstract

ऐ जिंदगी

ऐ जिंदगी

1 min
13


ऐ जिंदगी ना तुझसे कोई

शिकायतें मेरी ना है गिला कोई 


हक़ से ज्यादा पाने की ख़्वाहिश 

ना कल थी ना आज है 


ऐ जिंदगी ना तुझ से कोई

शिकायतें मेरी ना है गिला कोई 


तुझ से मिली दुआ भी कबूल है 

और ग़म भी कबूल है 


ऐ जिंदगी ना तुझसे कोई

शिकायतें मेरी ना है गिला कोई 


रूठेंगे नही तुझ से कभी पर ना वादा 

कल किया था ना आज करेंगे 


ऐ जिंदगी ना तुझ से कोई

शिकायतें मेरी ना है गिला कोई 


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract