Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

SEEMA NIGAM

Romance

2  

SEEMA NIGAM

Romance

अब तो दिल को कहने दो

अब तो दिल को कहने दो

1 min
273



प्रीत की राह खोल दो

अपने एहसास बयां होने दो

यूँ ही न खामोश रहो

अब तो दिल को कहने दो ।


एक मुद्दत से इंतजार है

अब तो अरमान पूरी करो

दिन महीने साल गुजरे

अब तो दिल को कहने दो ।


कब तक यूँ खामोश रहोगे

मुखरित शब्दों से तुम बोल दो

कौन हो तुम मेरे लिए 

अब तो दिल को कहने दो ।


उदासी के बादल छंटने दो

मन की गिरह खुलने दो

बरसों से तन्हा जी रहे हैं

अब तो दिल को कहने दो ।


   



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Romance