Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Meerabai Sant

Classics

0  

Meerabai Sant

Classics

નાગર નંદા રે

નાગર નંદા રે

1 min
230


નાગર નંદા રે,

મુગુટ પર વારી જાઉં, નાગર નંદા.

વનસ્પતિ મેં તુલસી બડી હેં,

નદિયનમેં બડી ગંગા;... નાગર નંદા.

સબ દેવનમેં શિવજી બડે હેં,

તારનમેં બડા ચંદા. ... નાગર નંદા.

સબ ભક્તમેં ભરથરી બડે હેં,

શરણ રાખો ગોવિંદા;... નાગર નંદા.

મીરાં કે પ્રભુ ગિરિધરના ગુણ,

ચરણકમળ ચિત્ત ફંદા ... નાગર નંદા


Rate this content
Log in

Similar gujarati poem from Classics