Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Tanvi Tandel

Inspirational

3  

Tanvi Tandel

Inspirational

દાંપત્ય

દાંપત્ય

1 min
331



પ્રેમની સાચી પરિભાષા દાંપત્ય,

ખટમીઠી યાદો ની રંગત દાંપત્ય,


સ્વાભિમાન એકબીજાનું સાચવવાની રીત દાંપત્ય,

દિલની વાત ઈશારાથી સમજાય એ દાંપત્ય,


અંગત નહિ... હમસફરની જાળવણી દાંપત્ય,

પ્રણય પુષ્પ થકી જીવનને સુગંધિત બનાવતું દાંપત્ય,


નયનોમાં નજારા સ્વરૂપે કેદ રહેવાનું ગમતું બંધન દાંપત્ય,

જીવનના આ રંગમંચમાં સૌથી મોટું અભિનય પાત્ર દાંપત્ય,


મળે જો સાચો હમરાહી તો મ્હેકે દાંપત્ય.

     


Rate this content
Log in

Similar gujarati poem from Inspirational