Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Tamizh muhil Prakasam

Abstract

4  

Tamizh muhil Prakasam

Abstract

இதயம்

இதயம்

1 min
25


இரத்தமும் சதையுமான இதயமதில்

உணர்வுகள் மெல்ல தலைதூக்க

இதயமும் உயிர்பெற்றே துடித்து துள்ள

கோபம் - வலி - ஏமாற்றம் 

வஞ்சம் - பரிதவிப்பு என

சில உணர்வுகள் குத்திக் கிழிக்க

அன்பு - அக்கறை - ஆதரவு 

நம்பிக்கை - உறுதி என

சில உணர்வுகள் மருந்திட்டு

காயம் ஆற்ற

துணிவோடே வாழ்வின் நொடிகளை

துடிப்பாய் இட்டுச்செல்லும்

உரமேறிய இதயம் !


Rate this content
Log in

Similar tamil poem from Abstract