Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bikesh Sahu

Inspirational

2  

Bikesh Sahu

Inspirational

ଏ ଯୁଗର ନାରୀ

ଏ ଯୁଗର ନାରୀ

1 min
6.7K


ସତୀ ସୀତା ଭାବି ଦିଅନାରେ ତେଜି

ନୁହେଁ ତ୍ରେତୟାର ସୀତା

ପର କଥା ଶୁଣି ବନେ ଦେବ ଛାଡି

ଚାଲିଯିବି ପାତି ମଥା ।


ନୁହେଁ ମୁଁ ଦ୍ରୌପଦୀ ଦ୍ଵାପର ଯୁଗର

ହାରିଯିବ ଖେଳି ପସା

ସଭା ମଧ୍ୟେ ବସ୍ତ୍ର କରି ମୋ ହରଣ

ସାଧିବ ତବ ଲାଳସା ।


ନୁହେଁ ମୁଁ ଶ୍ରୀରାଧା ପ୍ରୀତି କରି ମୋତେ

ଭାଙ୍ଗିଦେବ ସବୁ ଆଶା

ସମାଜେ ନିର୍ଲଜା ହୋଇ ପଡିଥିବି

ଭାଗୁଥିବି ମୁଁ ଦୁର୍ଦ୍ଦଶା ।


ଦେଖି ଅଛ ସିନାରେ ପୁରୁଷ ଜାତି

ମୋ ସ୍ନେହ ଆଉ ମମତା

ଦୁର୍ଗା ସାଜି ଦିନେ ନାସିଛି ମହିଷା

ଭୁଲି ଗଲ କି ସେ କଥା ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational