Nrusingha Panigrahi

Classics Others

3  

Nrusingha Panigrahi

Classics Others

ସୂର୍ଯ୍ୟ ପୁତ୍ର କର୍ଣ୍ଣ

ସୂର୍ଯ୍ୟ ପୁତ୍ର କର୍ଣ୍ଣ

2 mins
12.5K



 ଆଜି Star Plus ରେ ଦେଉଥିଲା ମହାଭାରତର ପୁରୁଣା ଗାଥାର ଏକ ଦୃଶ୍ୟ ଦ୍ରୌପଦୀ ସୱାମ୍ବର । ସେଥିରେ ସବୁ ରାଜ କୁମାର ଗାଣ୍ଡିବ ଧନୁ ଉଠେଇବାରେ ବିଫଳ ହେଇଯାଇଥିଲେ ।ଶେଷରେ ଆସିଥିଲେ ମହାଯୋଧା କର୍ଣ୍ଣ (ମୁଁ ସବୁଠାରୁ ବେଶୀ ଭଲ ପାଉଥିବା ଚରିତ୍ର)। କୃଷ୍ଣ ,ଦ୍ରୁପଦ ରାଜା (ଦ୍ରୌପଦୀଙ୍କ ପିତା)ଓ ଧୃଷ୍ଟଦ୍ରୁମ୍ନ (ଭାଇ), ପାଖରେ ମୁରୁକି ମୁରୁକି ହସୁଥିଲେ। ଠିକ୍ ଧନୁ ସହିତ ତୀର ସଂଯୋଗ କରୁଥିବା ସମୟରେ ଦ୍ରୌପଦୀ ସୂତ ପୁତ୍ର କହି ଅପମାନ କରିଥିଲେ।

    ଠିକ୍ ସେଇ ସମୟରେ ମୋର ଏକ କଥା ମନେ ପଡ଼ିଲା।

     କର୍ଣ୍ଣ, କୃଷ୍ଣଙ୍କୁ ପଚାରନ୍ତି -

: ମୁଁ ଜନ୍ମ ହେବା କ୍ଷଣି ମୋ ମା ମୋତେ ଛାଡି ଚାଲିଗଲେ। ସନ୍ତାନ ଜନ୍ମ ହେବା ମୋର ଦୋଷ କି?


      ମୁଁ ଦ୍ରୋଣାଚାର୍ଯ୍ୟଙ୍କଠାରୁ ଶିକ୍ଷା ପାଇ ନଥିଲି କାରଣ ମୁଁ ଜଣେ ସୂତ ପୁତ୍ର ଥିଲି, ଜଣେ କ୍ଷତ୍ରିୟ ନୁହେଁ ।


     ପର୍ଶୁ-ରାମ ମୋତେ ଶିଖାଇଲେ କିନ୍ତୁ ପରେ ମୁଁ କ୍ଷତ୍ରିୟ ହୋଇଥିବାରୁ ସବୁକିଛି ଭୁଲିଯିବା ପାଇଁ ମୋତେ ଅଭିଶାପ ଦେଇଥିଲେ ।


    ଏକ ଗାଈ ହଠାତ୍ ମୋ ତୀର ଦ୍ୱାରା ଆଘାତ ପାଇଲା ଏବଂ ଗାଈର ମାଲିକ ଏ ଦୋଷ ପାଇଁ ମୋତେ ଅଭିଶାପ ଦେଲେ ।  ଦ୍ରୌପଦୀ ବିବାହ ମଞ୍ଚରେ ମୁଁ ଅପମାନିତ ହେଲି ।


ଏପରିକି କୁନ୍ତି ଶେଷରେ ମୋତେ କେବଳ ଅନ୍ୟ ପୁଅମାନଙ୍କୁ ବଞ୍ଚାଇବା ପାଇଁ ସତ କହିଲା ।ମୁଁ ଯାହା ପାଇଲି ତାହା ଦୁର୍ଯ୍ୟୋଧନଙ୍କ ଦାନ ମାଧ୍ୟମରେ ଥିଲା ।ତେବେ ମୁଁ ତାଙ୍କ ପକ୍ଷ ନେବାରେ କିପରି ଭୁଲ୍? "


ଭଗବାନ କୃଷ୍ଣ ଉତ୍ତର ଦିଅନ୍ତି,


: କର୍ଣ୍ଣ, ମୁଁ ଏକ ଜେଲରେ ଜନ୍ମ ନେଇଥିଲି ।ମୋର ଜନ୍ମ ପୂର୍ବରୁ ମଧ୍ୟ ମୃତ୍ୟୁ ମୋତେ ଅପେକ୍ଷା କରିଥିଲା ।ଯେଉଁ ରାତିରେ ମୁଁ ଜନ୍ମ ହୋଇଥିଲି ମୁଁ ମୋର ଜନ୍ମପିତାମାତାଙ୍କଠାରୁ ଅଲଗା ହୋଇଥିଲି ।ପିଲାଦିନରୁ ତୁମେ ଖଣ୍ଡା, ରଥ, ଘୋଡା, ଧନୁ ଏବଂ ତୀରର ଶବ୍ଦ ଶୁଣି ବଡ଼ ହୋଇଥିଲ । ମୁଁ ଚାଲିବା ପୂର୍ବରୁ ମଧ୍ୟ ମୋ ଗୋରୁର ଗୋବର ଏବଂ ମୋ ଜୀବନରେ ଏକାଧିକ ଚେଷ୍ଟା ପାଇଲି!ନା ସେନା, ନା ଶିକ୍ଷା। ମୁଁ ଲୋକମାନଙ୍କୁ ଶୁଣିବାକୁ ପାଇଲି ଯେ ମୁଁ ସେମାନଙ୍କର ସମସ୍ତ ସମସ୍ୟାର କାରଣ ଅଟେ ।ମାମୁଁ କଂସ ପାଇଁ ମୋର ସମୁଦାୟ ସମ୍ପ୍ରଦାୟକୁ ଯମୁନା କୂଳରୁ ସମୁଦ୍ର କୂଳକୁ ଯିବାକୁ ପଡିଲା, ସେମାନଙ୍କୁ ଜରସାନ୍ଦରୁ ରକ୍ଷା କରିବାକୁ । ପଳାଇବା ପାଇଁ ମୋତେ ଭୟଭୀତ କୁହାଯାଉଥିଲା !!


     ଯଦି ଦୁର୍ଯ୍ୟୋଧନ ଯୁଦ୍ଧରେ ଜିତନ୍ତି ତେବେ ଆପଣଙ୍କୁ ଅନେକ ଶ୍ରେୟ ମିଳିବ । ଯଦି ଧର୍ମରାଜ ଯୁଦ୍ଧରେ ଜିତନ୍ତି ତେବେ ମୁଁ କ’ଣ ପାଇବି? କେବଳ ଯୁଦ୍ଧ ପାଇଁ ଦାୟୀ ଏବଂ ସମସ୍ତ ସମ୍ବନ୍ଧୀୟ ସମସ୍ୟା ...


   ଗୋଟିଏ କଥା ମନେରଖ, କର୍ଣ୍ଣ । ଜୀବନରେ ସମସ୍ତଙ୍କର ଚ୍ୟାଲେଞ୍ଜ ଥାଏ ।


ଜୀବନ କୌଣସି ଜିନିଷ ଉପରେ ନ୍ୟାୟଯୁକ୍ତ ନୁହେଁ !!!


ଦୁର୍ଯ୍ୟୋଧନଙ୍କ ଜୀବନରେ ମଧ୍ୟ ଅନେକ ଅନ୍ୟାୟ ରହିଛି ଏବଂ ଯୁଧିଷ୍ଠିର ମଧ୍ୟ ଅଛନ୍ତି।


କିନ୍ତୁ ଯାହା ଠିକ୍ (ଧର୍ମ) ଆପଣଙ୍କ ମନ (ବିବେକ) କୁ ଜଣାଶୁଣା । ଆମେ ଯେତେ ଅନ୍ୟାୟ ପାଇଲୁ ନା କାହିଁକି, କେତେ ଥର ଅପମାନିତ ହେଲୁ, କେତେ ଥର ଆମକୁ ପ୍ରତ୍ୟାଖ୍ୟାନ କରାଗଲା, ଆମ ପାଇଁ ଯାହା ଘଟିଲା, ଗୁରୁତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ ହେଉଛି ତୁମେ ସେହି ସମୟରେ କିପରି ପ୍ରତିକ୍ରିୟା ପ୍ରକାଶ କଲ ।

     ଜୀବନର ଅନ୍ୟାୟ ଆପଣଙ୍କୁ ଭୁଲ ପଥରେ ଯିବାକୁ ଲାଇସେନ୍ସ ଦିଏ ନାହିଁ ...


     ସର୍ବଦା ମନେରଖ, ଜୀବନ ଏକ ସମୟରେ କଠିନ ହୋଇପାରେ, କିନ୍ତୁ DESTINY ଆମେ ପିନ୍ଧୁଥିବା SHOES ଦ୍ୱାରା ସୃଷ୍ଟି ହୋଇନାହିଁ କିନ୍ତୁ ଆମେ ନେଇଥିବା STEPS ଦ୍ୱାରା ...।

  ମୋ ପାଇଁ କାହାଣୀ ନୁହେଁ ପ୍ରେରଣାର ଉତ୍ସ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya story from Classics