Ashis Kumar Swain

Abstract Others

5.0  

Ashis Kumar Swain

Abstract Others

ମିତ୍ର

ମିତ୍ର

2 mins
724


ମିତ୍ର ଶବ୍ଦଟି ଶୁଣିଲେ ମନ ଆବେଗ ଓ ଆନ୍ଦୋଳନ ସୃଷ୍ଟି ହୁଏ ମନ ଭିତରେ, ସ୍ନେହ ଶ୍ରଦ୍ଧା ନିଃସ୍ଵାର୍ଥପର ଭାବେ ଭଲପାଇବା, ଖରାପ୍ କାର୍ଯ୍ୟ ବାରଣ କରି ଭଲ କାର୍ଯ୍ୟରେ ନିୟୋଜିତ କରିବା, ନିଜେ ଭଲ ହୋଇ ଅନ୍ୟକୁ ଭଲ କରିବା ଓ ଗୋପନୀୟ କଥାକୁ ମନ ଭିତରେ ରଖିବା ହିଁ ପ୍ରକୃତ ମିତ୍ରର କାର୍ଯ୍ୟ ।


ସେଦିନ ଥିଲା ଆଲୋକର ପର୍ବ ଦୀପାବଳୀ ।ମୁଁ ଓ ମୋର ମିତ୍ରଙ୍କ ସହ କୋଣାର୍କ ଅଭିମୁଖେ ଯାତ୍ରା ଆରମ୍ଭ କଲୁ । କଳା ହାଣ୍ଡିଆ ମେଘୁଆ ପାଗରେ ରାସ୍ତାକଡର ଦୃଶ୍ୟ ବେଶ୍ ସୁନ୍ଦର୍ ଓ ଆକର୍ଷଣୀୟ ଲାଗୁଥିଲା । କେଇ ଘଣ୍ଟା ପରେ କୋଣାର୍କରେ ପହଁ ଚିଗଲୁ । କୋଣାର୍କ ଫାଟକରେ କୋଣାର୍କର ଦୃଶ୍ୟ ବେଶ୍ ଚମତ୍କାର। ତାହାକୁ ଦେଖି ମୁଁ ଓ ମୋର ବନ୍ଧୁ ଅବାକ୍ ହୋଇଗଲୁ । ମୁଁ ଭାବି ବସିଲି ସତେ ଅବା ଚଳନ୍ତି ରଥଟି ମୋ ଆଡ଼କୁ ମାଡ଼ି ଆସୁଛି । ଦୁଇ ଜଣ କୋଣାର୍କ ଐତିହାସିକ ଘଟଣାବଳୀ ଉପରେ ଆଲୋଚନା କରିବା ସହ କାରୁକାର୍ଯ୍ୟ ଗୁଡ଼ିକୁ ମନଭରି ଉପଭୋଗ କରୁଥିଲୁ । ସୌଭାଗ୍ୟର କଥା ଯେ ଉକ୍ତ ଦିନ ୨୦ଟି ଦେଶର ବାଲୁକା କଳା ଚନ୍ଦ୍ରଭାଗା କୂଳରେ ପ୍ରଦର୍ଶିତ ହେଉଥିଲା । ମୁଁ ଆଉ ମୋର ମିତ୍ର ବୁଲି ଦେଖୁଥାଉ ।ହଠାତ ନୀଳଜଳ ରାଶିର ତରଙ୍ଗାୟିତ ଢେଉ ମୋତେ ଅସ୍ତବ୍ୟସ୍ତ କରିପକେଇଲା ଗାଧୋଇବା ପାଇଁ । ମିତ୍ରକୁ ନ ଜଣେଇକି କୂଳକୁ ଯିବା ସମୟରେ ଚୋରା ବାଲିରେ ମୋର ଗୋଡଟି ଖସିଗଲା ନା ମୁଁ ବହାରିପରୁଥାଏ ନା ମୁଁ ପାଟି କଲେ ମୋ ମିତ୍ର ଶୁଣି ପାରୁଥାଏ । ତରଙ୍ଗାୟିତ ନୀଳ ଜଳ ରାଶି ମୋ ଦେହରେ ପିଟି ହେଉଥାଏ । ଦେହ ଶୀତଳ ପଡିଯାଉଥାଏ ।ଭାବିନେଇଥିଲି ମୋର ଆଜି ଅନ୍ତିମ ଯାତ୍ରା ।ଜଗନ୍ନାଥଙ୍କୁ ସ୍ମରଣ କରୁଥାଏ ।ସେହି ସମୟରେ କୋହଭରା କଣ୍ଠରେ ମୋର ମିତ୍ରର ପାଟି ଶୁଣାଗଲା । ମିତ୍ର ବ୍ୟସ୍ତ ହୁଅ ନାହିଁ ବ୍ୟସ୍ତ ହୁଅ ନାହିଁ ।ସଙ୍ଗେ ସଙ୍ଗେ ଦୋୖଡି ଆସି ଉଦ୍ଧାର କରିବା ସହ କୋଳାଗ୍ରତ କରି କାନ୍ଦି ପକେଇଲା । ସେହି ଦିନ ବୁଝିଲି ମିତ୍ର ହେବ ଯଦି ଏମିତି ।


Rate this content
Log in

Similar oriya story from Abstract