Shankar biswal

Classics

4.0  

Shankar biswal

Classics

ଅଜ୍ଞାକିତା ଭାଗ ୨

ଅଜ୍ଞାକିତା ଭାଗ ୨

2 mins
199


        ପ୍ରେମ ଯେତିକି ପ୍ରେମର ଆରମ୍ଭରେ ଥିଲା ସେତିକି ତୀବ୍ର ନୁହେଁ ।ଗରିବ ନିରିହ ପ୍ରେମିକଟି ପରିଶେଷରେ, ଏହା ମୂଲ୍ୟହୀନ, ଏହା ମୂଲ୍ୟହୀନ, ଏହା ସମୟ ଏବଂ ସମ୍ବଳ ଖର୍ଚ୍ଚ କରେ କିନ୍ତୁ କୌଣସି ବିକ୍ରୟ ଫେରସ୍ତ କରେ ନାହିଁ । ସେହି ସମୟରେ ଡଙ୍ଗାଟି ଅନ୍ଧକାରରେ ପରିପୂର୍ଣ୍ଣ ଥିଲା ।ଯିଏ ତାଙ୍କ ଜୀବନର ପ୍ରତ୍ୟେକ ମୁହୂର୍ତ୍ତରେ ତାଙ୍କ ସହିତ ରହିବାକୁ ପ୍ରତିଜ୍ଞା କରିଥିଲେ, ସେ ତାଙ୍କଠାରୁ ଅଲଗା ଅଟନ୍ତି । ଯେତେବେଳେ ସେ କଲେଜରେ ପଢୁଥିଲେ, ସେତେବେଳେ ସେ ତାଙ୍କ ପ୍ରେମିକଙ୍କୁ ସ୍କୁଲ ଛାତ୍ର ବୋଲି ଭାବିଥିଲେ ।


    ସତେ ଯେପରି ଅନେକ ଭାବନା ସେହି ଦିନ ତାଙ୍କୁ ଛାଡିବାକୁ ଜାରି ରଖ। ତେଣୁ ସେ ଉତ୍ସାହର ସହିତ ଆଉ କିଛି ଅପେକ୍ଷା କରିନଥିଲେ ଯାହାକି ରୋଡିଓ ପ୍ରୋଗ୍ରାମ ପାଇଁ ଥିଲା ଯାହା କେବଳ ତାଙ୍କର ପ୍ରିୟ ଗୀତଗୁଡ଼ିକୁ କେବଳ ନିଜକୁ ଆରାମ ଦେବା ପାଇଁ ବଜାଇବ, ଯେହେତୁ ସେ କୌଣସି ଥକ୍କାମିରେ ରହିଯାଇଥିଲେ। ସେ ଦିନସାରା କ୍ଲାନ୍ତର ରେଡିଓ ପ୍ରୋଗ୍ରାମ “କିଛି କଥା କିଛି ଗୀତ” ଶୁଣିବାବେଳେ ସେ ଏକ ଶାନ୍ତ ଶାନ୍ତି ଅନୁଭବ କରନ୍ତି । ତେଣୁ ସେ ସନ୍ଧ୍ୟା 6.15 ରେ ରେଡିଓ ପାଇଁ ଯାଆନ୍ତି, ଠିକ୍ ସେହି ସମୟରେ ବିଦ୍ୟୁତ୍ ବନ୍ଦ ହୋଇଯାଏ ।


 ଦୁର୍ଭାଗ୍ୟବଶତଃ ସେ ସେହି ଦିନ ରେଡିଓ ଶୁଣିବାକୁ ପାଇଲେ ନାହିଁ। ଇଲେକ୍ଟ୍ରିକ୍ କଟ୍ ଅଫ୍ ହୋଇଯାଏ। ସେ ଅଧିକରୁ ଅଧିକ କ୍ଳାନ୍ତ ଅନୁଭବ କରନ୍ତି। ଏପରିକି ସେ ପିଲାଦିନରୁ କିଛି ଅସାଧାରଣ କାର୍ଯ୍ୟ କରିବାକୁ ଉତ୍ସାହିତ ହେବା ପାଇଁ ସେ କଲେଜ ଗ୍ରାଉଣ୍ଡରେ ପୁନର୍ବାର ପାଦ ଦେଇଛନ୍ତି । ସେ ଜାଣିପାରିଲେ ନାହିଁ ଯେ ସେ ତାଙ୍କ ଜୀବନର ଲକ୍ଷ୍ୟରୁ ବିଭ୍ରାନ୍ତ ହୋଇଥିଲେ। ସେ କିଛି ଲୋଭରେ ରହିଛନ୍ତି ।


     ତାଙ୍କ ଜୀବନର ଏପରି କିଛି ପ୍ରବାହକୁ କେହି ଜାଣନ୍ତି ନାହିଁ ଯେ ସେ ନିଜର ପ୍ରେମକୁ ସଂପୂର୍ଣ୍ଣ ଭାବରେ ହରାଇଛନ୍ତି । ସେ କଣ କରିବେ ଜାଣି ପାରିଲେ ନାହିଁ । 

ଅନ୍ଧକାର ପୂର୍ଣ୍ଣ ଆଚ୍ଛାଦିତ ଚନ୍ଦ୍ରକୁ ଦେଖିଲେ, ସେ ତାଙ୍କୁ ତାଙ୍କ ପରି ଅନୁଭବ କରନ୍ତି । ଏହିପରି ସେମାନେ ସ୍ୱର୍ଗରେ ଅଛନ୍ତି । ଏହିପରି ସେ ଚନ୍ଦ୍ରରେ ଚେହେରା ଅନୁଭବ କରନ୍ତି । ସମୟ ତା’ର ରାସ୍ତାରେ ଚାଲିଥାଏ ଏବଂ ଦେଖୁଦେଖୁ ମଧ୍ୟ ରାତ୍ରିମଧ୍ୟ ହେଇଯାଏ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya story from Classics