Shankar biswal

Romance

3  

Shankar biswal

Romance

ଅଜ୍ଞାତିକା ଭାଗ ୧

ଅଜ୍ଞାତିକା ଭାଗ ୧

2 mins
166


  ଏକ ପ୍ରାରମ୍ଭର କିଛି ନୂତନତାର ଆରମ୍ଭ ଯାହା ମଣିଷକୁ ତାର ସଫଳତାର ଶୀର୍ସ ରେ ପହଁଞ୍ଚାଈଥାଏ। କାରଣ ମଣିଷର ବ୍ୟକ୍ତିତ୍ବହିଁ ତାର ମାନବତ୍ବର ପରିଚୟ ଦିଏ। 

            ଏହି କାହାଣୀ ଏକ ଅଜଣା ଝିଅ ସଂମ୍ପର୍କ ସହିତ ଜଡିତ ଲେଖକ ଯାହା ଏହି କାହାଣୀରେ ଶେଷ ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ସମାଜିକ କାର୍ଯ୍ୟକଳାପରେ ପ୍ରତ୍ୟେକ କଥା ବସ୍ତୁକୁ ସେ ତାର କାହାଣୀରେ ଜଡିତ କରିଛି ଓ କିଛି ଏମିତି ପ୍ରେରଣାଦାୟୀ ରହସ୍ୟ ମୟୀ ଚରିତ୍ରକୁ ଚିତ୍ରିତ କରିଛି। 

        ଯେତେବେଳେ “ପ୍ରେମ” ଶବ୍ଦ ସାମ୍ନାକୁ ଆସେ । ସେ ସୁଖ ଏବଂ କଷ୍ଟର ମହାନତା ବିଷୟରେ କିପରି ଅନୁଭବ କରନ୍ତି? ପ୍ରେମ କିଛି ନୁହେଁ । ଯାହା ଅବଶ୍ୟ ଭିଡିଓକୁ ଏକ ରାତାରାତି ସେନ୍ସେସ୍ କରିଥିଲା । ତୁମେ ଯାହା ବି ପସନ୍ଦ କର, ସେଥରଙ୍କ ମନ ତୁମକୁ ସୁସ୍ଥ ରଖେ । ଏବଂ ତାହା କରିବା ଏକ ଉତ୍ତମ କାର୍ଯ୍ୟ, ଏବଂ ଏହା ସେଠାରେ ଶେଷ ହେବା ଉଚିତ୍ । ଆମେ କେବଳ ପ୍ରଥମ ବାର୍ତ୍ତାଳାପକୁ ଦେଖୁନାହୁଁ, ବରଂ ଚାଲିବା ପ୍ରେମରୁ ଆରମ୍ଭ ହୋଇଥାଏ । ପ୍ରେମକୁ ଆକର୍ଷିତ କରିବାର ଶକ୍ତି ଅଛି, ଯାହା ସମସ୍ତ ଛାତ୍ର ଏବଂ ଛାତ୍ରମାନଙ୍କ ପାଇଁ ସ୍ୱାଭାବିକ । ଜୀବନରେ ପ୍ରଥମ ଥର ପାଇଁ ପ୍ରେମିକାର ହୃଦୟରୁ ପ୍ରେମର ଅନୁଭବ, ଯାହା ହୃଦୟର ପଥରେ ଖୋଦିତ ।

ଯେପରି ପ୍ରେମ ଶବ୍ଦ ଲମ୍ବା, ଏହାର କାହାଣୀ ଏବଂ ଅର୍ଥ ଅଲଗା, ଯେପରି ପ୍ରେମିକ ଦିନସାରା ନିଜ ପ୍ରେମିକକୁ ପାଇବା ଆଶାରେ ବସିଥାଏ । ଏବଂ ସେହି ସମୟରେ ପ୍ରେମିକାର ହୃଦୟ ବିଚଳିତ ହୁଏ, ଏବଂ ଅତୀତର ପ୍ରେମିକାର ହୃଦୟ ଶୁଣାଯାଏ । ଦୁହେଁ ସେଠାରେ ପରସ୍ପରକୁ ଚାହିଁ ବସିଛନ୍ତି । ଆଜିକାଲି ମହିଳାମାନେ ଅର୍ଦ୍ଧ-ସଂଲଗ୍ନ ଅବସ୍ଥାରେ ଅଛନ୍ତି, ଯେଉଁମାନେ ପ୍ରେମ କରନ୍ତି ନାହିଁ ସେମାନେ ମଧ୍ୟ କାହା ଉପରେ ନଜର ରଖନ୍ତି । ଯଦି ଆପଣ ଏକ ଜନଗହଳି ପୂର୍ଣ୍ଣ ସ୍ଥାନକୁ ଯାଇ ଅଧା ଉଲଗ୍ନ ପୋଷାକ ପିନ୍ଧନ୍ତି ତେବେ କ’ଣ ହେବ? ପ୍ରେମ ଉଲଗ୍ନ ପୋଷାକ ଦ୍ୱାରା ଦେଖାଯାଏ ନାହିଁ, କିମ୍ବା ଏହା ସ୍ବର୍ଣ୍ଣ ରଙ୍ଗର ଶରୀର ଦ୍ୱାରା ଅସ୍ପଷ୍ଟ ହୋଇନଥାଏ । ପ୍ରେମ ହେଉଛି ଏକ ଭାବନା ଯାହା ଭିତରୁ ଆସିଥାଏ । ମିଶ୍ରଣ ପାଇଁ ଏହା ମାସ, ମାସ, ବର୍ଷ, କିମ୍ବା ଏକ ଆଜୀବନ ସମୟ ନେଇପାରେ । ପ୍ରେମ ଏତେ ନିଆଁ ଯେ ଏଥିରେ ପଡ଼ିଯାଇଥିବା ବ୍ୟକ୍ତିଙ୍କ ପାଇଁ ସାଇନାକୁ ଭଲ ଭାବରେ ପ୍ରବେଶ କରିବା ସମ୍ଭବ, କିନ୍ତୁ ବାହାରକୁ ଯିବା ତାଙ୍କ ପାଇଁ ଏକ କଠିନ ଶିକ୍ଷା ହୋଇପାରିଛି । ଜଣେ ପ୍ରେମିକା ତାଙ୍କ ଝିଅସାଙ୍ଗ ସହିତ ଅନେକ ବାର୍ତ୍ତାଳାପ କରନ୍ତି, ଏବଂ ସେମାନେ କଥାବାର୍ତ୍ତା କେବେ ଆରମ୍ଭ କରିବେ ତାହା ମଧ୍ୟ ଜାଣନ୍ତି ନାହିଁ କିଛି କବିତା, କିଛି ପ୍ରେମ କାହାଣୀ, କିଛି ଦୁଃଖ ଏବଂ ସୁଖ ବାଣ୍ଟିଥାଏ । ଏପରିକି ସେହି କଲେଜ କ୍ଲାସ୍ ସମୟରେ କିମ୍ବା ସ୍କୁଲ୍ ବ୍ରେକ୍ ସମୟରେ ମଧ୍ୟ କିଛି ମଧୁର ଜିନିଷ ଅଛି ଯାହା ରାତିରେ ହୃଦୟରେ ଲେଖାଯାଇପାରେ, ଯେପରିକି ପ୍ରେମିକାର ପାଦରେ କଥାବାର୍ତ୍ତା ସମୟରେ ସମସ୍ତ ହୃଦୟରେ ଲେଖାଯାଇଥାଏ । ଆମ ଜୀବନ୍ତ ବୁଲେଟିନ୍ ବୋର୍ଡରେ ପୁଅ, ଝିଅ କଥାବାର୍ତ୍ତା ଏବଂ ବାଳକ କଥା କହିବା କଥା ନୁହେଁ । ଯେପରି ଜଣେ ପ୍ରେମିକ ନିଜ କୋଳରେ ମୁଣ୍ଡ ରଖି ପ୍ରେମିକକୁ ଏକ କବିତା ପାଠ କରେ , କିନ୍ତୁ ବେଳେବେଳେ ପ୍ରେମିକ ଡଙ୍ଗାରେ ଏକୁଟିଆ ଥାଆନ୍ତି ।


Rate this content
Log in

Similar oriya story from Romance