Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

DILIP KUMAR SAHOO

Romance

4.5  

DILIP KUMAR SAHOO

Romance

ତୁ ଯେବେ ଦୀପ ଜାଳୁ

ତୁ ଯେବେ ଦୀପ ଜାଳୁ

1 min
153



 ତୁ ଯେବେ ଦୀପ ଜାଳୁ

ଭାବେ ମୋ ପାଇଁ ଜାଳୁଛୁ

ତୁ ଯେବେ ଲୁହ ଢାଳୁ 

ଭାବେ ମୋ ପାଇଁ ଜଳୁଛୁ

 ମନ କହେ ତୋଠାରୁ ତୁ

ବେଶି ମୋତେ ଭଲ ପାଉଛୁ ।



 କିଏ କହେ କିଛି ନୁହେଁ 

 ମୋ ପାଇଁ ତୁ ନିଜର

ତୋ କଥା ମୁଁ ଭାବିଭାବି

 ଖୁସିରେ ତ ବିଭୋର

ତୁ ଯେବେ ଗୀତ ଗାଉ

ଭାବେ ମୋ ପାଇଁ ଗାଉଛୁ

ତୁ ଲେଖିଲେ କାହାଣୀ 

ଭାବେ ମୋ କଥା ଲେଖୁଛୁ ।


ଆଖି କହେ ମନ ଭାଷା

ଓଠ ତୋତେ ଘୋଷୁଛି

ତୋର ସବୁ ଇଛ୍ଛା ଯେତେ

ମୋ ସପନେ ଭାଷୁଛି

ମନେମନେ ହସୁ ଯେବେ

ଭାବେ ମୋ କଥା ଭାବୁଛୁ

ରୁଷିଯାଉ ଯଦି କେବେ

ଭାବେ ମୋତେ ତୁ ଖୋଜୁଛୁ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance