Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sunanda Mohanty

Comedy Tragedy Fantasy

3  

Sunanda Mohanty

Comedy Tragedy Fantasy

ଟୁଇଷ୍ଟ

ଟୁଇଷ୍ଟ

1 min
59


ସକାଳ ସକାଳ ଖବରରେ 

ବିକାଶ ଦୁବେ ଏନ୍କାଉଣ୍ଟର 

ଅବା ଆଦିତ୍ୟ ଦାସ ର ଆତ୍ମହତ୍ୟା 

ପୁଣି ବାୟୁ ରେ ବୁଲୁଛି କରୋନା ଭୁତାଣୁ 

ଯେତେ ସବୁ ଲିଷ୍ଟ 

ଭିତରେ ସତରେ କେତେ ଟୁଇଷ୍ଟ 

ଜଗନ୍ନାଥ ତୁମେ ଦାରୁଭୁତ ନା ପାଳଭୂତ 

ତୁମ ଉପରେ ବି ମଣିଷ ର ଦୃଷ୍ଟି 

ବିଚିତ୍ର ତୁମ ସୃଷ୍ଟି ରେ ତମେ ନିଜେ ବଡ଼ ଟୁଇଷ୍ଟ 

ସେଥିରେ ଶ୍ରବଣରେ ଅଳ୍ପବୃଷ୍ଟି 

ପୁଣି ପରୋକ୍ଷ ରେ ମାଳିକା ର କଷ୍ଟି 

ଏସବୁ ଭିତରେ ବଂଚିବାର ମିଷ୍ଟି 

ସତରେ ଗୋଟେ ବଡ଼ ଟୁଇଷ୍ଟ 

କେବଳ ଲୋଡ଼ା କାଳିଆ ଙ୍କ କୃପାଦୃଷ୍ଟି.  



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Comedy