Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Rupa Nayak

Abstract

3.0  

Rupa Nayak

Abstract

ସ୍ମୃତି

ସ୍ମୃତି

1 min
106


ନୀଳ ଆକାଶ ର ନୀଳିମା

କୁ ଥରେ ଥରେ ପଚାରି ଏ ମନ

ଭସା ବାଦଲ ର ତଳେ

ସାଉଁଟି କୁଆପଥର କୁ

ଗାଉଥାଏ ନିତି କାହିଁ

ଛଳନା ଗୀତ ଟିଏ

ନିଜ ପାଇଁ ପ୍ରତିଦିନ


ହଜାଇ ସାରିଛି ଯାହାକୁ

ପାହାନ୍ତି ଆ ତାରା ଭଳି

ସଜେଇ ନିଜକୁ ବିରହୀ କୁମୁଦ

ଲୁହ ରେ ଦେଇଛି ନିଜର

କବର ଖୋଳି


ବୋଧେ ସେ ଆଜି

ମୋ ପ୍ରତିବିମ୍ବ ପରି

ରହିଛି ମୋ ସାଥେ

ଛଳନା ର ଗୀତ ଗାଇ

ମୋର ବଞ୍ଚି ବାର

ବାହାନା ହୋଇ


ସ୍ମୃତି ର ଫରୁଆ ମୋର

ନିତି ଖୋଲୁ ଛି ମୁଁ

ସପନ ର ରଙ୍ଗ ଦେଇ

ସେତ ସତ କେବେ ହେବ ନାହିଁ


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract