Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Nalini Subudhi

Tragedy

3  

Nalini Subudhi

Tragedy

ଶ୍ରଦ୍ଧାଞ୍ଜଳି

ଶ୍ରଦ୍ଧାଞ୍ଜଳି

1 min
172



ହେପୂଜ୍ଯ ଗୁରୁଜୀ ହେ ମହାନ ସ୍ରଷ୍ଟା

ଶିକ୍ଷାର ମହା ସାରଥି

ତୁମେ ସ୍ମରଣିୟ ଶୁଶିଳ ବିନୟ

ଶିକ୍ଷା ମନ୍ଦିରର ରଥି  ।


ତୁମେ ସ୍ନେହାଶିଷ କଲ୍ଯାଣ ଆଶିଷ

ଝରିପଡେ ଶିଷ୍ଯ ଶିରେ  

ଲୁଚିଗଲ କାହିଁ କାଳର କବଳେ

ସଦା ତୁମ ସ୍ମୃତି ଝୁରେ ।


କେତେକେତେ ଶିଷ୍ଯ ପାଇ ଶୁଭାଶିଷ

ବଡ ମଣିଷରେ ଗଣା

ହୃଦୟ ତୁମର ଫୁଲଠୁ କୋମଳ

ସ୍ନେହର ମୃଦୁ ଝରଣା ।


ଝୁରୁଛନ୍ତି ଆଜି ଟାଙ୍ଗି ଗ୍ରାମ ବାସୀ

ଝୁରୁଅଛି ବିଦ୍ଯାଳୟ

କେତେ ବଡ ବଡ ଛାତ୍ର ତୁମର

ଡାକ୍ତର ଇଞ୍ଜିନିୟର ।


କେଉଁଠି ରହିଲ ଚିର ବନ୍ଦନୀୟ

ଫେରିଆସ ସ୍ବଦେହରେ

ତୁମ ଛାତ୍ରଛାତ୍ରୀ ଝୁରୁଛନ୍ତି ଆଜି

ଅଶ୍ରୁଭିଜା ନୟନରେ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy