Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kalpana Kumari Pradhan

Inspirational

4.4  

Kalpana Kumari Pradhan

Inspirational

ଆଦର୍ଶ

ଆଦର୍ଶ

1 min
387


ଯୁଗେ ଯୁଗେ ଶିକ୍ଷାଦାନ ମହତ କରମ

    ଗୁରୁ ଶିଷ୍ୟ ଭାବ ଅତି ଅନୁପମ l


ଗୁରୁକୁଳାଶ୍ରମୀ ଥିଲା ଦିନେ ଶିଷ୍ୟ ଜୀବନ

  ସମାଜ ପୂଜୁଥିଲା ଗୁରୁ ଙ୍କ ଚରଣ l


ସକଳ ଆଦର୍ଶ ର ସମନ୍ୱିତ ରୂପ

 ଅଜ୍ଞାନ ଅନ୍ଧାରେ ଗୁରୁ ଜ୍ୟୋତିର ସ୍ୱରୂପ l


ଉତ୍ତମ ଚରିତ୍ର ଗୁରୁ ବାସ୍ତବ ବିଭବ

  ଦୀପଶିଖା ସମ ଅଟେ ତାଙ୍କରି ସ୍ଵଭାଵ l


ତାଦେଖି ପିତା ମୋର ବଳାଇଲେ ମନ

  ଶିକ୍ଷକ ପଦେ ହେବା ପାଇଁ ପଦାସୀନ l


ବିଧିର ବିଧାନ କେବା କରିପାରେ ଆନ

    ଅନ୍ୟ କର୍ମେ ବିତିଗଲା ତାଙ୍କରି ଜୀବନ l


ପିତାଙ୍କର ଅବଶୋଷ ଦହଇ ମୋ ମନ

   ନିରନ୍ତର ଶିକ୍ଷାକ୍ଷେତ୍ରେ କଲି ମୁଁ ସାଧନ l


ଶେଷେ ଶିକ୍ଷୟତ୍ରୀ ପଦେ ହେଲିମୁଁ ଆସୀନ

   ସନ୍ତୋଷ ହୋଇଲେ ପିତା ଲଭିଲି ସମ୍ମାନ l


ପଦଲୋଭେ ନଆଦରେ ମୁହିଁ ଏ କରମ

   ପଦେଥାଇ ପଥ ହୋଇ ଅରଜିବି ଧର୍ମ l


ଜ୍ଞାନସିନ୍ଧୁକୁ ସଂଯୋଗ ପଥ ସାଜି ମୁହିଁ

   ସେପଥେ ଗମିବେ ଜିଜ୍ଞାସୁ ଜ୍ଞାନସିନ୍ଧୁ ଚାହିଁ l


ନିଷ୍ପାପ ଶିଶୁଙ୍କ ମେଳେ ବିତିଯାଏ ଦିନ

  ଆତ୍ମିକ ଆନନ୍ଦ ଦିଏ ଶିଶୁଙ୍କ ବଦନ l


ତାଙ୍କରି ବିକାଶେ ସଦା କରବି ଯତନ

   ତେବେ ସିନା ବୋଲାଇବେ ଅମୂଲ୍ୟ ରତନ l


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational