Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sandhyaranee Parija

Romance

4  

Sandhyaranee Parija

Romance

ଶେଷ ଅଭିଳାଷ

ଶେଷ ଅଭିଳାଷ

1 min
322


ସପନ ହସୁଛି ଗୋଲାପୀ ଗୋଲାପୀ

   ଅନ୍ଧାର କୁ କହେ ରହ

କୋଳେଇ ନେଉଛି ଅସୁମାରୀ ଆଶା

  ଧୀରେ ଧୀରେ ଆସି ଛୁଅଁ ।


ତୁମେ ଛୁଉଁ ଥିବ ସପନ କୁ ମୋର

  ବଢ଼ି ଯାଉଥିବ ରାତି

ଅଚିହ୍ନା ଶବଦେ ମନ ଆତଙ୍କିତ

  ବାଢ଼ି ଦିଅ ମିଠା ପ୍ରୀତି ।


ନୀରବହସରେ ଫିଙ୍ଗି ଦେଉଥାଅ

  ଓଠେ ମୁଠେ ପ୍ରତିଶ୍ରୁତି

ଅସାର ଆଶାରେ ଭାଙ୍ଗି ପଡୁଥାଏ

  ପ୍ରୀତିକୁ ମଣଇ ଭୀତି ।


ଶୀତ ରାତି ଶୋଷ ତୁମେ ପ୍ରିୟତମ

  ଗ୍ରୀଷମେ ମୁକୁଳା ବାଆ

ଫଗୁଣ ହସନ୍ତ ମଧୁ କିଆରୀରେ

  ପ୍ରଶାନ୍ତି ର ଶେଷ ଉହା ।


ପ୍ରୀତି ପାଖୁଡ଼ା କୁ ଏକାଠି କରିମୁଁ

  ଲେଖିଲି ଏ ମୋର ଚିଠି

ପ୍ରବଣତା ସହ ପ୍ରତିଶ୍ରୁତି ଗୁନ୍ଥି

  ଅଭିମାନ ଦେଲି ଫେଣ୍ଟି ।


ସପନ ସହରେ ତମେ ହିଁ ବଣିକ

  ପସରା ଦେଇଛି ମେଲି

ଅନୁରାଗ ଟିକେ ବାଛିବାଛି ନେଇ

  ପଛକୁ ଚାହିଁବ ବୁଲି  ।


ସଜ ଗୋଲାପଟେ ମୁକୁଳା ହସରେ

  ଆଞ୍ଜୁଳା ତା ପାତି ଥିବ

ଇସାରା ତୁମର ହୃଦୟ ରେ ଧରି

  ଲାଜରେ ସମ୍ମତି ଦେବ ।


ମଧୁଶାଳା ଓଠେ ପିଆଲା ର ଝଡ଼

  ଲହରା ହସ ରେ ଶୀତ

 ଜୀବନ୍ତ କବିତା ଲେଖୁଥାଉ ରାତି

  ସାଥିରେ ପରାଣ ମିତ।


ଗୋପନ ହସ ର ରହସ୍ୟ ପାଲଟ

  ମୁଖରିତ ମଧୁ ସଂଜେ

ପ୍ରତିକ୍ଷିତ ପ୍ରୀତି ପଦ୍ମ ପତ୍ରେ ଧରି

  ଖୁସି ବାଣ୍ଟୁ ଥାଉ ଖଞ୍ଜେ ।


ଅଭିଳାଷ ତୁମେ ଅଭିମାନ ତୁମେ

  ଦେଇଥିବା ପ୍ରତିଶ୍ରୁତି

ନିଦରେ ଝୁରୁଛି ଅଦିନେ ସିଝୁଛି

 ଏ କି ସମ୍ପର୍କର ଇତି  ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance