Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Sriman Bapu

Romance Fantasy Others

3  

Sriman Bapu

Romance Fantasy Others

ସେ ସୌଭାଗ୍ୟ କାହିଁ

ସେ ସୌଭାଗ୍ୟ କାହିଁ

1 min
13



ତୁମ ଆଖିରେ ତ କେବେ ବି 

କିଛି ଖୋଜି ପାଏନି 

ତଥାପି ଉଦୁବାର୍ଯ୍ଯ ଆକାଂକ୍ଷାକୁ

ହୃଦୟରେ ଚାପିଧରି ତୁମର ସେହି 

ଦୁଇ ନିଶ୍ଚଳ ଆଖିରେ ଖୋଜି ଚାଲିଥାଏ

ନିଜ ପାଇଁ ସାଇତା କିଞ୍ଚିତ ଦୁର୍ବଳତାକୁ । 


ହେଲେ ସେ ଆଖିରେ ବୁଡ଼ି 

କିଛି ତଲାସିବା ଆଗରୁ 

ତୁମେ ଫେରାଇ ନିଅ ନଜର

ମୋତେ ବି ଫେରିବାକୁ ହୁଏ 

ଲାଙ୍ଗୁଡ଼ ଗୁଞ୍ଜି ନିଜର ସିମୀତ ପରିଧିକୁ । 


ପୁଣି ଅପେକ୍ଷା କରି ବସେ ଏକ ସୁଯୋଗକୁ  

ଆଶା ବାନ୍ଧେ କି ଦିନେ ନିଶ୍ଚୟ  

ତୁମର ସେହି ଆଖିର ଶୁନଶାନ୍ ଆକାଶରୁ

ପ୍ରିତୀର ଅଲିଭା ଇନ୍ଦ୍ରଧନୁଟିଏ ଦୃଶ୍ୟହେବ ।


ହଁ ହଁ ତୁମକୁ ଦିନେ ଆସିବାକୁ ହେବ 

ସବୁ ବନ୍ଧକୁ ଭାଙ୍ଗି , ବେଡ଼ିକୁ ଛିଡ଼ାଇ  

ସେବେ ତୁମ ଅପେକ୍ଷାରେ ବସିରହି

ମୁଁ ଆଉ ନଦୀ ହୋଇ ବହୁନଥିବି 

ସିନ୍ଧୁ ପାଲଟି ସାରିଥିବି କେବେ ଠୁଁ ।


ତୁମ ବିରହ ବ୍ଯର୍ଥତାର ଲହଡ଼ିମାନ

ଲଗାତାର ବଢ଼ିବାକୁ ଲାଗିଥିବ ହୃଦୟ ଗର୍ଭରେ  

ତୁମ ଶୀତଳ ନିର୍ମଳ ଆଉ ମିଠା ଜଳର ତୃଷ୍ଣା ,

ଅଭିପ୍ସାରେ ଗର୍ଜିଚାଲିଥିବ ସେ ଅବିଶ୍ରାନ୍ତ ।

 

ତୁମେ ମିଶିଗଲେ ହୃଦୟ ମନରେ ଥରେ 

ଲୁଣିଅଂଶ ସବୁ ତା'ର ସୁମଧୁର ହୋଇ ଉଠିବ

ଜନ୍ମ ଜନ୍ମାନ୍ତରର ଅପେକ୍ଷାର ବି ଅନ୍ତ ଘଟିବ 

ହେଲେ ସମୁଦ୍ରର ସେ ସୌଭାଗ୍ୟ କାହିଁ ? 


Rate this content
Log in