Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Kalpana Mishra

Inspirational

2  

Kalpana Mishra

Inspirational

ସ୍ଵାର୍ଥର ଆହୁତି

ସ୍ଵାର୍ଥର ଆହୁତି

1 min
35


ଅପେକ୍ଷାର ସ୍ଵାଦ ଚାଖିଲା ଏ ମାଟି

ପୂର୍ଣ୍ଣ ସ୍ଵାଧୀନତା ପାଇ

କେତେ ବଳିଦାନ କେତେ ଯେ କଷଣ

ସ୍ଵାର୍ଥର ଆହୁତି ଦେଇ ॥

ଆମ ଭାରତୀର ତ୍ରିରଙ୍ଗା ଗୌରବ

ସ୍ନେହ ପ୍ରେମ କଥା କହି

ଭାଇଚାରା ପଣେ ଜିତିଛି ହୃଦୟ

ରଖିଛିମାଳାରେ ଗୁନ୍ଥି ॥

ଭାଷା ଧର୍ମ ବର୍ଣ୍ଣ ଭିନ୍ନ ପଛେ ହେଉ

ଭାରତୀୟ ଆମେ ସବୁ

ମାଆର ସେବାରେ ଜୀବନକୁ ବାଜି

ବିନା ସ୍ଵାର୍ଥେ ତେଜି ଦେବୁ ॥

                


Rate this content
Log in