Santosh Jena

Romance Inspirational Others

3  

Santosh Jena

Romance Inspirational Others

ସାଇତା ସ୍ମୃତି

ସାଇତା ସ୍ମୃତି

1 min
7


ଦୋଲକାଏ ପବନରେ ଆଜି 

ଡାଏରୀ ର ସବୁ ପୁରୁଣା ଫର୍ଦ 

ଫଡଫଡ ହୋଇ ଖେଳି ଯାଇଛି..!

ସାଇତା ସ୍ମୃତି ସବୁ କିଛି କହିବାକୁ 

ଚାହୁଁଛନ୍ତି, ଚକଲେଟ୍ ଜରିଟି ଉଡ଼ି 

ଉଡ଼ି ବହୁତ ଦୂରକୁ ଚାଲିଯାଉଛି..!


ଚିରି ଆସୁଥିବା ଗ୍ରୀଟିନ୍ସ ର ଲେଖା 

ଗୁଡ଼ା ଲୁଚି ଲୁଚି ଲୁହ ଢ଼ାଳୁ ଛନ୍ତି..!

ସ୍ମୃତି ମାନଙ୍କ ଭିତରେ କିଏ ହସୁଛି 

ତ ଆଉ କିଏ ମନ ଦୁଃଖରେ ସେହି 

ଡାଏରୀ ରେ ସେମିତି ଚୁପ ହୋଇ 

ବସିଛି..!


କେତେ ସ୍ମୃତି କେତେ କଥା କହୁଛନ୍ତି 

ଶୁଖି ଯାଇଥିବା ଗୋଲାପ ଟି ପ୍ରଶ୍ନ 

କରୁଛି..? ଏ ସ୍ମୃତି ସବୁ କାହା ପାଇଁ 

ସାଇତି ରଖିଛୁ କାହା ପାଇଁ ରାତି ରାତି 

ଅନିଦ୍ରା ହୋଇ ଲେଖି ଚାଲିଛୁ..?


ଯିଏ ସମାଜ ଆଗରେ ତୋତେ ବେଇମାନ

ର ରୂପ ଦେଇଛି, ଯିଏ ଆଜି ପାଲଟି 

ଯାଇଛି ତୋ ପାଇଁ ଅବିବେକି ସିଏ 

କି ବୁଝି ପାରିବ ତୋର ଏ ସାଇତା 

ସ୍ମୃତି ର ମୂଲ୍ୟ..?


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance