Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Arjuni charan Behera

Inspirational Others

3  

Arjuni charan Behera

Inspirational Others

ପୁରୁଷୋତ୍ତମ ଜଗନ୍ନାଥ

ପୁରୁଷୋତ୍ତମ ଜଗନ୍ନାଥ

1 min
168



ପୁରୁଷୋତ୍ତମ ଜଗନ୍ନାଥ l

     ସୃଷ୍ଟି ତୁ କରୁ ଆତଜାତ ll

ହେ ପ୍ରଭୁ ଜଗତର ପତି l

      ଅଟୁ ତୁ ଜଗତର ଗତି ll

ତୁ ଅଟୁ ପ୍ରଭୁ ସର୍ବେଶ୍ୱର l

      ଉତ୍ପତ୍ତି କାରଣ ବିଶ୍ୱର ll

 ହେ ପ୍ରଭୁ ପରମ ପୁରୁଷ l

     ପରମଧାମ ତୋର ବାସ ll

ଶାଶ୍ୱତ ଦିବ୍ୟ ରୂପ ତୋର l

      ତୁ ଅଟୁ ଅଜନ୍ମା ଅମର ll

ତୁ ଅଟୁ ପ୍ରଭୁ ଆଦିଦେବ l

      ଅନାଦି ପୁରୁଷ ମାଧବ ll

ତୁ ଅଟୁ ପ୍ରଭୁ ସର୍ବ ବ୍ୟାପୀ l

   ସଂସାରେ ରହିଅଛୁ ବ୍ୟାପୀ ll

ତୁ ସର୍ବ ଋଷିଙ୍କୁ ପ୍ରକାଶିି l

     ଦେବର୍ଷି ନାରଦ ମହର୍ଷି ll

ଅସିତ,ଦେବଳ ଓ ବ୍ୟାସ l

    କରନ୍ତି ତୋର ଜୟ ଘୋଷ ll 

ହେ ପ୍ରଭୋ ସ୍ୱରୂପ ତୋହର l

    ଦେବ ଦାନବେ ଅଗୋଚର ll 

ତୁ ଅଟୁ ପ୍ରଭୁ ସର୍ବେଶ୍ୱର l

       ଉତ୍ପତ୍ତି କାରଣ ବିଶ୍ୱର ll

କେ ଜାଣିପାରେ ତୋର କାୟା l

   ତୁ ଜାଣୁ ଏକା ତୋର ମାୟା ll 

କେ ଗଣିପାରେ ସଂଖ୍ୟା କରି l

     ବିଭୁତି ତୋହର ମୁରାରୀ ll

ଯାହାକୁ ସଂସାରେ ପ୍ରକଟି l

     ରହିଛୁ ପ୍ରଭୁ ବିଶ୍ୱେ ଘୋଟି ll 

କୁହନ୍ତୁ ଦୟାମୟ ମୋତେ l

     ମୁଁ ଛାର ଜାଣିବି କେମନ୍ତେ ll

କେମନ୍ତେ କରିବି ତୋ ଧ୍ୟାନ l

       ମୁଁ ଦୀନହୀନ ଅକିଞ୍ଚନ ll 

ବିଭୁତି ମହିମା ତୋହର l

      ତୃପ୍ତ ନହୁଏ ଆତ୍ମା ମୋର ll

ଯେତେ ଶୁଣିଲେ ତୋର କଥା l

      ମୋହର ବଢ଼ଇ ଉତ୍କଣ୍ଠା ll 

ଧ୍ୟାନ କରିଲି ଭଗଵାନ l

    ତୋ ଠାରେ ଲାଗି ରହୁ ମନ ll

ହେ ପ୍ରଭୁ ପୁରୁଷ ଉତ୍ତମ l

   ତୋ ଧ୍ୟାନେ କଟୁ ମୋର ମମ ll

ହେ ପ୍ରଭୁ ଜଗତ ଠାକୁର l

   ତୋ ପଦେ ମୋର ନମସ୍କାର ll

     !!! ଜୟ ଜଗନ୍ନାଥ !!!

   


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational