Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Rajeev Sahoo

Romance

4.6  

Rajeev Sahoo

Romance

ପ୍ରେମ # ୧

ପ୍ରେମ # ୧

1 min
220



ଝିଙ୍କାରୀର ଝିଂ ଝିଂ ଶବ୍ଦ ବଢ଼ି ବଢ଼ି ଚାଲିଛି

କେହିଜଣେ ନିଶାର୍ଦ୍ଧର ପ୍ରତୀକ୍ଷାରେ ବସିଛି

ଆଖିରେ ଆଖିଏ ଚ଼ଞ୍ଚଳତା ଆଉ ଉନ୍ମାଦନାର ଝଲକ,

ଏକାନ୍ତେ ସେ ଭେଟିବାକୁ କଥା ତା'କୁ ଦେଇଛି

କେହିଜଣେ ନିଶାର୍ଦ୍ଧର ପ୍ରତୀକ୍ଷାରେ ବସିଛି I


ସାରା ରାତି଼ ଚାଲିଗଲା ପାହାନ୍ତିଆ ହେଲାଣି

ଗୀତ ଗାଇ ଝିଙ୍କାରୀଟା ବୋଧେ ଶୋଇ ଗଲାଣି

ଅସ୍ଥିର ଆଖିଦୁଇ ତଥାପି ଚ଼ଞ୍ଚଳ ଆଉ ଉନ୍ମାଦଭରା,

ଆଶା ତା'ର ପ୍ରିୟତମ ଅଧାବାଟ ହେଇଛି

ସେଥିପାଇଁ ଏବେବି ସେ ପ୍ରତୀକ୍ଷାରେ ବସିଛି I



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance