RAJANIKANT CHOUDHURY

Inspirational

3  

RAJANIKANT CHOUDHURY

Inspirational

ପଞ୍ଚଭୂତ

ପଞ୍ଚଭୂତ

1 min
225


ଅଳ୍ପ ଆୟୁରେ ଗଢା ଆମେ ସବୁ

   ରହିଛି ଅନେକ ଆଶା

ଅଳ୍ପ ଦିନରେ ଯିବା ସବୁ ଆମେ

    ଗଢ଼ିକି ସପନ ବସା।


କ୍ଷଣିକ ଜୀବନ ମନ ଆକାଶ

   ପବନ ସମ ଏ ପ୍ରାଣ

ପଞ୍ଚଭୂତ ରେ ବିଲୀନ ଏ ଜୀବ

   ମନେ ରଖିଥିବ ଜାଣ।


ତୋର ମୋର କହି ଜୀବନ ଯିବ

   ପାଖରେ ନଥିବେ କେହି

ମଲା ବେଳକୁ ମଶାଣୀ ଭୂଇଁରେ

   ସାଥେ ଥିବେ ଭାବଗ୍ରାହୀ।


ଇଚ୍ଛା ନାହିଁ ଆଉ ବଞ୍ଚିବି ବୋଲି

   ସବୁତ ହୋଇଲେ ପର

ସ୍ୱାର୍ଥପର ଏହି ଦୁନିଆ ଟା ଯେ

   ହୋଇବେ କିଏ ନିଜର।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational