Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Arjuni charan Behera

Classics Others

3  

Arjuni charan Behera

Classics Others

ପଢୁଆଁ ହେବେ ମହାପ୍ରଭୁ

ପଢୁଆଁ ହେବେ ମହାପ୍ରଭୁ

1 min
192



ଉତ୍କଳୀୟ ପର୍ବ ଆଜି ପଢୁଆଁ ଅଷ୍ଟମୀ l

ପଢୁଆଁହୋଇବେ ପ୍ରଭୁ ଜଗତର ସ୍ୱାମୀ ll

ନିଆଳୀର ଦାଣ୍ଡେ ଆଜି ପଡ଼ିଅଛି ହୁରି l

ନିଆଳିମାଧବ ମାମୁଁ ଯିବେ ଆଜ ପୁରୀ ll

ଓଡ଼ିଆର ବଡ଼ ଭାଇ ନୀଳାଚଳ ଚାନ୍ଦ l

ପଢୁଆଁ କରିବେ ମାମୁଁ ଶ୍ରୀମାଧବାନନ୍ଦ ll

ସଜ ହୋଇଲାଣି ଭାର ପ୍ରସ୍ତୁତ ଭାରୁଆ l

ଖୋଳକର୍ତ୍ତାଳର ସାଥେ ସବୁ କୀର୍ତ୍ତନିଆ ll

ଭଣଜାଙ୍କ ପାଇଁ ସଜ ଶାନ୍ତିପୁରୀ ଯୋଡ଼ l

ଫଳ,ସଞ୍ଚା,ମିଠାଇର ଚାଲିଛି ଯୋଗାଡ଼ ll

ପାଚିଲା କଦଳୀ, ବିରି, ଚାଉଳ ଅରୁଆ l

ଗୀତଗୋବିନ୍ଦ ଅଙ୍କିତ କେନ୍ଦୁଲି ଖଣ୍ଡୁଆ ll

ନୟାଗଡ ଗୁଡ଼,ସାକ୍ଷୀଗୋପାଳ ନଡ଼ିଆ l

ନବ ଦ୍ୱୀପରୁ ଆସିଛି ସୁ ମିଷ୍ଟ ବିଡ଼ିଆ ll

ସାଲେପୁର ମିଠା,ଘିଅ,ଛେନା,ବସାଦହି l

ଭଣଜା ଭାଣିଜି ସୁଖେ କରିବେ ମଣୋହି ll

ମଣ୍ଡା, ଆରିସା, ଏଣ୍ଡୁରି, ଚକୁଳି, ଗଇଁଠା l

ସରପୁଳି, ଛୁଞ୍ଚିପତ୍ର କେତେ ଜାତି ପିଠା ll

ଭାଣିଜୀ ସୁଭଦ୍ରା ପାଇଁ କଳାମେଘି ପାଟ l

ଭାରଧରି ମହୋଲ୍ଲାସେ ବାହାରିଲା ଥାଟ ll

ପ୍ରଥମାଅଷ୍ଟମୀ ଭାର ଶ୍ରୀକ୍ଷେତ୍ରେ ହାଜର l

କି ଆନନ୍ଦ ଦ୍ୱାପରେ ମଉଳା ଗଞ୍ଜାଙ୍କର ll

ସେବକ ଉତ୍ତାରିନେଲେ ଭାର ସାମଗିରି l

ରତ୍ନ ବେଦିରେ ହସନ୍ତି ପ୍ରଭୁ କିରି କିରି ll

ନମଃନମଃ ବଡ଼ଦିଅଁ ବିଜେ ନୀଳାଚଳେ l

କେତେ ପରଵ ଖଞ୍ଜିଛ ବିରାଜି ଉତ୍କଳେ ll

ମାଆ ଲକ୍ଷ୍ମୀଙ୍କର କିଛି ନାହିଁ ଗର ଗର l

ହରି ଛଡ଼ାଇବେ ତୁମ ଭାଇ ଭଗ୍ନୀଙ୍କର ll


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics