Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Binodini Dash

Inspirational

3  

Binodini Dash

Inspirational

ନିଶା କବିତା ଲିଖନ

ନିଶା କବିତା ଲିଖନ

1 min
154


କବିଟିଏ କେବେ ଭାବିନି ନିଜକୁ

ହେଲେ ଦି' ପଦ ଲେଖଇ 

ଉଦ୍ଦେଶ୍ୟ ମୋହର ସମାଜେ ସଂସ୍କାର 

କେବଳ ଆଣିବା ପାଇଁ ।


ସମାଜ-ପୁସ୍ତକ ପଢ଼ି ପଢ଼ି ନିତି

ମନଟା ପରା ଉଚ୍ଛନ୍ନ 

ଦେବାକୁ ଚେତାଇ ହୋଇଛି ଆଗ୍ରହୀ

ଖେଳାଇ ମୁଁ ତନ୍ନତନ୍ନ ।


ମୋ ଅନୁସନ୍ଧାନ ଭିତରେ ଯେତିକି

ହୃଦୟକୁ ଛୁଇଁ ଯାଏ 

ଭାବନାରାଜିରୁ ନିଃସୃତ ଶବଦେ

ଲେଖନୀ ମୋର ଆଗାଏ ।


ଏଥୁ ସଫଳତା ବିଫଳତା କେତେ

ବୁଝେ ନାହିଁ ମୋର ମନ 

କେବଳ ବିଶ୍ୱାସ ଭରସା ସାଥିରେ

ହୁଅଇ ଭାବପ୍ରବଣ ।


କେହି ଯଦି ପଢ଼ି ଉତ୍ସାହର ବାଣୀ

ମୋହର କାନେ ଶୁଣାଏ 

ଖୁସିରେ ମନଟା ସତେ ନାଚିଯାଏ

ଧନ୍ୟବାଦଟିଏ ଦିଏ ।


ତ୍ରୁଟି ବିଚ୍ୟୁତିକୁ ଯଦି କେ ଜଣାଏ

ତାହାଠି ବଢ଼େ ସମ୍ମାନ

ନିଜର ପାରିଲାପଣର ପ୍ରୟୋଗେ

ହୋଇଥାଏ ସଂଶୋଧନ ।


ଉତ୍ସାହ ପ୍ରେରଣା ଯୋଗାଏ ମନକୁ

ଆନ କବିତା ପଠନ

ସାଉଁଟି ଚାଲଇ ଶବଦ ସମ୍ଭାର

ଭାବି ମଣି ମୁକ୍ତା ଧନ ।


ବନ୍ଧୁତା କରିଛି କବିତା ସାଥିରେ

ସିଏ ମୋ ଜୀବନ ଧନ

କବି ହେବା ନିଶା ନାହିଁ ସିନା ମୋର

ନିଶା କବିତା ଲିଖନ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational