Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Sucharita Sena

Inspirational

4  

Sucharita Sena

Inspirational

ନା କହି ହୁଏ ନା ସହି ହୁଏ

ନା କହି ହୁଏ ନା ସହି ହୁଏ

1 min
321



ଶିଶୁଟିଏ ପାଇଁ ମା' ମନ କେଡେ ଆକୁଳବିକଳ ହୁଏ 

ସେଇ ଶିଶୁଯେବେ ଅଲୋଡ଼ାଟି ହୋଇ ରାସ୍ତାକଡରେ ଶୁଏ

ନା କହିହୁଏ ନା ସହିହୁଏ |


ନିରୀହପିଲାଟି ଖାଇବା ପାଇଁକି ଭିକାରି ଟି ସାଜିଥାଏ 

ମିଛରେନାଟକ କରୁଛି ଭାବିକି ବାଟୋଇ କଡେଇଯାଏ 

ନା କହିହୁଏ ନା ସହିହୁଏ |


ରୋଗୀଣା ମା,ର ମୁହଁରେ ଟିକିଏ ହସ ଫୁଟେଇବାପାଇଁ 

ଅର୍ଥଅଭାବରେ ପିଲାଟି ବାରଦୁଆର ଅଇଁଠା ମାଜୁଥାଇ 

ନା କହିହୁଏ ନା ସହିହୁଏ |


ସେଇ ପିଲାଟିକୁ ଅଫିସରବାବୁ ଚୁପଚାପ ଯାଇ ପଚାରେ 

କାହାରେ ବାଇଆ ସତସତକହ ଏ ମାଲିକକି ତତେମାରେ

ନା କହିହୁଏ ନା ସହିହୁଏ |


ସେଇ ପିଲାଟିର ଆଖିରେ ଭାସଇ ରୋଗିଣା ମାର ମୁହଁ  

ମାଡକୁ ତସିଏ ଆପଣା କରିଛି ଚିହ୍ନତ ସାରାଦେହ 

ନା କହିହୁଏ ନା ସହିହୁଏ |


କୋମଳ ଏ ଶିଶୁ ନିରୀହ ତାଆଖି ଅସୁମାରୀ ତାରସ୍ୱପ୍ନ 

ସେ ସ୍ୱପ୍ନ ସାକାର ହେବାକୁଦିଏନି ଏ ପିଶାଚ ପରାଏ ଜନ 

ନା କହିହୁଏ ନା ସହିହୁଏ |


ଏ ସମୟଟା ଆସି ଏମିତି ହେଲାଣି କେହିନୁହେଁ ସୁରକ୍ଷିତ 

ଛୋଟଛୋଟ ଝିଅ ବାଦ ନ ପଡନ୍ତି ଏ ସମାଜ କାଳେ ଶିକ୍ଷିତ? 

ନା କହିହୁଏ ନା ସହିହୁଏ |


ସମାଜର ଠୋକର ଖାଇଖାଇ ସେଇ ଅବଟାକୁ ଚାଲିଯାଏ 

ନଥାଏ ତାପାଖେ ମଣିଷ ପଣିଆ ଅନ୍ଧାରରେ ହଜିଯାଏ 

ନା କହିହୁଏ ନା ସହିହୁଏ ।


Rate this content
Log in