Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sucharita Sena

Tragedy

3  

Sucharita Sena

Tragedy

ଅଦିନ ମେଘ

ଅଦିନ ମେଘ

1 min
53



ସକାଳୁ ସକାଳୁ ସୁକୁଟି ବୁଢୀ 

କାନ୍ଦିକାନ୍ଦି ଛୋବ ଯାଉଛି ଛାଡି 

ବୁଝିବାକୁ ଲୋକ ଧାଡ଼ିକି ଧାଡି

ସତେ ଜନସମୁଦର ତା ଘରବାଡ଼ି |

ଆହାଃ ଆହାଃ ବୋଲି ଲୋକ କୁହନ୍ତି 

ଦେଖିସାରି ନିଜ ପଥେ ଯାଆନ୍ତି 

ଅଦିନ ମେଘଟି କଣ କଲା 

ବିଚାରି ବୁଢ଼ୀର ଘର ଭାଙ୍ଗିଲା |

କାଳବୈଶାଖୀର ତାଣ୍ଡବ ଲୀଳା 

ବୁଢ଼ୀର ଘରକୁ ନାରଖାର କଲା 

ଭାଙ୍ଗି ପଡିଛି ତା ଛପର ଘର 

ମୁଣ୍ଡଗୁଞ୍ଜିବାକୁ ନାହିଁ ସାହାରା ତାର |

ସ୍ୱାମୀ ଛୁଆ ପିଲା କେହିବି ନାହିଁ 

ବଡ ହତଭାଗୀ ଜୀବନ ସହି 

ବିଧାତା ଟା ବଡ ନିର୍ଦୟ ସତେ 

ଜୀବନେ ଲେଖିଛି ଯାତନା ଯେତେ |

ସରକାର ପାଖେ ତା ନାଁ ନାହିଁ 

ଇନ୍ଦିରା ଆବାସ ଘର ବି ନାହିଁ 

ଅଦିନ ମେଘରେ ଭାଙ୍ଗିଲେ ଘର 

ସରକାର ପାଖେ ନାହିଁ ଉତ୍ତର |

ସରପଞ୍ଚ ଆସି ଦେଖିକି ଗଲେ 

କିଛିଗୋଟେ ବାଟ ବାହାର କଲେ

ଆଜି ଠାରୁ ତୁହି ଶୋଇବୁ ଯାଇ 

ସ୍କୁଲ ଘରେ ନିର୍ଭୟ ହୋଇ |

ଯେଝା ଚାଲିଗଲେ ଯେଝା ବାଟରେ 

ସକାଳ ସୁରୁଜ କିରଣ ଢାଳେ 

ଆଜିବି ଦାଣ୍ଡରେ ଭିଡ ପ୍ରଚୁର 

ହେଲେ କାନ୍ଦଣା ଶୁଭୁଚି ଆଉ କାହାର |

ସୁକୁଟି ବୁଢ଼ୀର ଦେହଟି ଶୂନ 

ନାଟକ ସାରିଛି ତାର ଜୀବନ 

ଲୋକ କୁହା କୁହି କାନକୁ କାନ 

କାଲି ରାତିର ବରଷା ନେଲା ଜୀବନ |

ସ୍କୁଲ ଘରର ଚାବି ଦେବାକୁ 

ଭୁଲିଯାଇଥିଲେ ଶିକ୍ଷକ ସବୁ 

ରାତି ସାରା ମେଘ ପବନ ଖାଇ 

ସୁକୁଟି ବୁଢ଼ୀର ଜୀବନ ନାଇଁ |



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy