Siba Sethy
Children
ମା ମା ମା ମା ମା ମା ମା ମା ମା ମା
ବରଷା ରାଣୀ
ଗୁରୁଦେବ
ମା
ନାରୀ ନାରାୟଣୀ
ଗଣତନ୍ତ୍ର ଦିବସ
ନୂଆବର୍ଷ
ମୋ ପ୍ରିୟା
ଅକୁହା କଥା
ସ୍ୱାଧିନ
ବସନ୍ତ ପଞ୍ଚମୀ ବସନ୍ତ ପଞ୍ଚମୀ
ସହିଦର ଲୁହ ସହିଦର ଲୁହ
ସରସ୍ୱତୀ କହିଲେ ତୋର ହୀନ ଭାଗ୍ୟ ସାତଜନ୍ମ ଯାଏ ନାହିଁ ତୋ ବିଦ୍ୟା ଯୋଗ । ଭାଗ୍ୟହୀନ ଜାଣି କାଳି ରୋଦନ ସରସ୍ୱତୀ କହିଲେ ତୋର ହୀନ ଭାଗ୍ୟ ସାତଜନ୍ମ ଯାଏ ନାହିଁ ତୋ ବିଦ୍ୟା ଯୋଗ । ଭାଗ୍ୟହୀନ ଜାଣ...
ଦେଖୁ ଅଛି ଦମ୍ ସାରା ବିଶ୍ବ ଆଜି କରି ନାହିଁ କେହୁ କଲା ଚନ୍ଦ୍ର ମାମୁଙ୍କର ଦକ୍ଷିଣ ଧୃବରେ ... ଦେଖୁ ଅଛି ଦମ୍ ସାରା ବିଶ୍ବ ଆଜି କରି ନାହିଁ କେହୁ କଲା ଚନ୍ଦ୍ର ମାମୁଙ୍କର ...
ଶିକ୍ଷା ଶିକ୍ଷା
ଆମ ପିଲା ସମୟ ବୋଧେ ଶେଷ ପିଢ଼ି ଥିଲା ସେ ସମୟର ଖେଳ ସବୁ କାହିଁ ହଜିଗଲା ସେଇ ପିଲା ଦିନ ସମୟ ସ୍ମୃତି ଆମ ପିଲା ସମୟ ବୋଧେ ଶେଷ ପିଢ଼ି ଥିଲା ସେ ସମୟର ଖେଳ ସବୁ କାହିଁ ହଜିଗଲା ସେଇ ପିଲା ଦିନ ...
ଆପଣା ପର ନାହିଁ ବିଚାର ଗାଆଁ ନିଶାପେ ଆମ, ଆନନ୍ଦ ମନେ ମୋ' ଗାଆଁ ଜନେ ଯା'ନ୍ତି ଦୂରେଇ ଭ୍ରମ। ସେ'ପାଇ ଆପଣା ପର ନାହିଁ ବିଚାର ଗାଆଁ ନିଶାପେ ଆମ, ଆନନ୍ଦ ମନେ ମୋ' ଗାଆଁ ଜନେ ଯା'ନ୍ତି ଦୂରେଇ ଭ୍ରମ...
ସୁଖଦୁଃଖ ବେଳେ ମୋ ପରିବାର ଛଡ଼ା ଆଉ କାହା ସାଥ ଦରକାର ନାହିଁ ସୁଖଦୁଃଖ ବେଳେ ମୋ ପରିବାର ଛଡ଼ା ଆଉ କାହା ସାଥ ଦରକାର ନାହିଁ
ଗଛ ଟ଼ିଏ ହେବି ଗଛ ଟ଼ିଏ ଗଛ ଟ଼ିଏ ହେବି ଗଛ ଟ଼ିଏ
ଛାତି ଚିରି ମୋତେ କ୍ଷୀର ପିଆଇଲୁ ପୁଣି, ହାତ ଧରି ମୋତେ ଚାଲି ଶିଖାଇଲୁ ।। ଛାତି ଚିରି ମୋତେ କ୍ଷୀର ପିଆଇଲୁ ପୁଣି, ହାତ ଧରି ମୋତେ ଚାଲି ଶିଖାଇଲୁ ।।
ତୋହରି ବିକଳ୍ପ ନାହିଁ ଏ ଜଗତେ କେହି ଗୀତା ଭାଗବତ ସବୁ ତୋହରି ପାଇଁ, ତୁ ପୂଜ୍ୟ ତୁ ନମସ୍ୟ ଚ ତୋହରି ବିକଳ୍ପ ନାହିଁ ଏ ଜଗତେ କେହି ଗୀତା ଭାଗବତ ସବୁ ତୋହରି ପାଇଁ, ତୁ ପୂଜ...
ଶିଖିବ ଯଦି ଶିଖ ଶିଖିବ ଯଦି ଶିଖ
ଉତ୍କଳ ମା'ର ଟେକ ଉତ୍କଳ ମା'ର ଟେକ
ବର୍ଷ ବର୍ଷ ଧରି ଯତ୍ନ ନେଉଥିବା, 'ବୋଉ' ପାଇଁ ଦିନଟିଏ, ସେଥିପାଇଁ ବୋଧେ ମାତୃତ୍ଵ ଦିବସ, ସବୁ ବର୍ଷ ଆସୁଥାଏ। ବର୍ଷ ବର୍ଷ ଧରି ଯତ୍ନ ନେଉଥିବା, 'ବୋଉ' ପାଇଁ ଦିନଟିଏ, ସେଥିପାଇଁ ବୋଧେ ମାତୃତ୍ଵ ଦିବସ,...
ଆସ ମାତୃଭୂମି ମାତୃଭାଷା କୁ ଆଦରି ଓଡିଆ ଭାଷା ସାହିତ୍ୟ ନିସ୍ୱାର୍ଥରେ ଧରି । ନିନ୍ଦା ପ୍ରଶଂସାରୁ ବ ଆସ ମାତୃଭୂମି ମାତୃଭାଷା କୁ ଆଦରି ଓଡିଆ ଭାଷା ସାହିତ୍ୟ ନିସ୍ୱାର୍ଥରେ ଧରି । ନିନ୍ଦ...
ଜାତି ଅର୍ଥେ ଧନ, ପ୍ରାଣ, ମନ ପୂର୍ଣ୍ଣ ଭାବେ କରି ନିୟୋଜିତ, କାଳ କ୍ରମେ ହେଲେ ଦେବାଳିଆ ଜାତି ଅର୍ଥେ ଧନ, ପ୍ରାଣ, ମନ ପୂର୍ଣ୍ଣ ଭାବେ କରି ନିୟୋଜିତ, କାଳ କ୍ରମେ ହେଲେ ଦେବ...
ଘରଚଟିଆ ଘରଚଟିଆ
ଫଗୁଣ ଯେବେ ଆସେ ଫଗୁଣ ଯେବେ ଆସେ
କର୍ମଫଳ ନେଇ ମଣିଷ ଜନମ କର୍ମେ ଥିଲେ ହୁଏ ଧନୀ, ଧନ ସଙ୍ଗେ ନେଇ କେ ଜନ୍ମ ହୋଇଛି କର୍ମଫଳ ନେଇ ମଣିଷ ଜନମ କର୍ମେ ଥିଲେ ହୁଏ ଧନୀ, ଧନ ସଙ୍ଗେ ନେଇ କେ ଜନ୍ମ ହୋଇଛି
ଆଦର୍ଶ ଶିକ୍ଷକ ଆଦର୍ଶ ଶିକ୍ଷକ