Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Gunanidhi Samal

Children

4  

Gunanidhi Samal

Children

ମିଇଁ ମିଇଁକା

ମିଇଁ ମିଇଁକା

1 min
86


ମିଇଁ ମିଇଁକା ମାଣିକ ରାଜା ନାଆଁଟି ମୋର ଛେଳି

ଶିଙ୍ଗରେ ମୋର ବହୁତ ବଳ ପାହାଡ଼ ଦେବି ଟାଳି ।


କଳା ମାଣିକ ପୁଅ ମୋହର ବାହା ହୋଇବ ଆଜି

ଅମୁକ ଗାଆଁ ସମୁକ ଝିଅ ଆସିବ ବୋହୁ ସାଜି ।


ମୋ" ପରିବାର ବନ୍ଧୁ ବାନ୍ଧବ ସଭିଏଁ ଛନ୍ତି ମିଳି

ଭୋଜିଭାତରେ ସାଙ୍ଗ ସାଥୀରେ ଘରଟା ଯାଏ ପୁରି ।


ଦାଢ଼ି ଆଉଁସି ଶିଙ୍ଗକୁ ଟେକି କହେ ମାଣିକ ରାଜା

ବର ଯାତିରୀ ଯିବା ପାଇଁକି କରରେ ସବୁ ସଜା ।


ମାଙ୍କଡ ଧରୁ ବିଜୁଳି ବତୀ ବିଲୁଆ ଫୁଙ୍କୁ ତୁରୀ

ଠେକୁଆ ଫୁଲ,କୁକୁର ଢୋଲ,ଭାଲୁ ଚଳାଉ ଗାଡି।


ବାଣ ମାରିବ ନେଉଳ ଭାଇ ଗଧ ବୋହିବ ଭାର

ପୁଷି ମାଉସୀ ନାଚ କରିବ ଘୋଡାରେ ଯିବ ବର ।


ବାଜା ବାଜିଲା ରୋଷଣୀ ହେଲା ଚାଲିଲା ପଟୁଆର

ଘୋଡାରେ ଚଢି କଳା ମାଣିକ ସାଜିଛି ଦେଖ ବର ।


ଚାଲିଲା ଗାଡି ଶଶୁର ବାଡ଼ି ସଙ୍ଗୀତ ତାଳେ ତାଳେ

ପୁଷି ମାଉସୀ ନାଚ କରୁଛି ବର ଯାତିରୀ ମେଳେ ।


ହେଣ୍ଟାଳ ଦେଲା ମହାବଳଟା ମଝି ଜଙ୍ଗଲେ ଆସି

ମିଇଁ ମିଇଁକା କଳା ମାଣିକ ଘୋଡ଼ାରୁ ଗଲା ଖସି ।


ଯିଏ ଯୁଆଡେ ପଳାଇଗଲେ ମହାବଳ କୁ ଦେଖି

ମିଇଁ ମିଇଁକା ମାଣିକ ରାଜା ଧାଇଁଲା ଲାଞ୍ଜ ଜାକି ।


କେଡେ ଗାରିମା ଦେଖାଉଥିଲା ମାଣିକରାଜା ଛେଳି

ପୁଅ ତାହାର ବୁଢା ହୋଇଲା କାନ୍ଦିଲା ଆଖି ମଳି ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Children